اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دستگیری ۳ نفر از تبلیغ‌کنندگان سایت‌های شرط‌بندی

رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری سه نفر در خصوص تبلیغ سایت‌های شرط بندی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش سایت طلا ، سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: به دنبال دریافت گزارشاتی مبنی بر دعوت کاربران به سایت‌های قمار و شرط‌بندی توسط چند کانال و گروه تلگرامی با بیش از یک میلیون نفر دنبال کننده و بازتاب این اقدام هنجارشکنانه در فضای مجازی، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: پس از بررسی گزارشات ارسالی،کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات سایبری خود را آغاز کردند و متوجه شدند تعداد ۵ کانال و گروه تلگرامی که در مجموع بیش از یک میلیون نفر دنبال کننده دارند برخی از کاربران فضای مجازی را با تبلیغات فریبنده به سمت و سوی سایت‌های شرط‌بندی هدایت کرده و در ازای این کار مبالغ زیادی دریافت می‌کنند.

او گفت: افسران سایبری موفق شدند ۳ نفر از افراد اصلی گرداننده این کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی را شناسایی و پس از تشریفات قضایی مجرمین را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی گفت: مجرمین پس از انتقال به پلیس فتا هرگونه اقدام مجرمانه‌ای را رد کردند اما پس از مشاهده ادله جمع آوری شده توسط پلیس، ضمن پذیرش بزه انتسابی انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را منفعت مالی عنوان کردند.

این مقام مسئول گفت: افراد سودجو با دادن وعده‌هایی نظیر دریافت سود‌های کلان به مخاطبان، لینک‌های اختصاصی را تحت عناوین انفجار، بت‌زنی، پیش‌بینی و ... در سایت‌های شرط‌بندی و قمار طراحی کرده و سعی به جذب افراد ناآگاه می‌کنند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ توصیه کرد: از کاربران به خصوص قشر نوجوان و جوان انتظار داریم به تبلیغات دروغین افراد سودجو در فضای مجازی توجه نکنند و از فعالیت در چنین سایت‌هایی خود داری کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد