اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تمجید علی کریمی از بازیکن جدید پرسپولیس

علی کریمی معمولا از بازیکنی تعریف نمی‌کند. او خودش با توپ جادو می‌کرد و طبیعی است که هر بازیکنی آن هم بازیکنان فعلی را نپسندد.

به گزارش سایت طلا، حتما برایتان جالب است که بدانید نظر علی کریمی در مورد سعید صادقی ستاره فصل نقل و انتقالات که قرار است پرسپولیسی شود، چیست.

علی کریمی معمولا از بازیکنی تعریف نمی‌کند. او خودش با توپ جادو می‌کرد و طبیعی است که هر بازیکنی آن هم بازیکنان فعلی را نپسندد. اما در مورد سعید صادقی حرفهای جالبی می‌زند:

من از زمانی که صادقی ۲۰ ساله ودر تیم خونه به خونه بابل بود او را می‌شناختم. این بازیکن همان زمان هم خیلی خوب بود اما تازه در ۲۸ سالگی خیلی‌ها صادقی را شناختند و فوتبالش بیشتر دیده شد. متاسفانه در ایران اینگونه است و خیلی‌ها دیر کشف می‌شوندکه صادقی هم یکی از آنهاست.

با تعریف و تمجیدهای کریمی مسلما سطح توقعات از صادقی بالاتر می‌رود به خصوص حالا که قصد حضور در پرسپولیس را هم دارد.همه می‌خواهند ببینند بازیکنی که علی کریمی از او تعریف می‌کند چطور فوتبال بازی می‌کند و آیا می‌تواند درخشش زمان گل گهر را تکرار کند یا نه؟

پرسپولیس در صورت جذب رسمی‌صادقی بازی نقل و انتقالات را برنده می‌شود و باید گفت به همان میزان سطح توقعات هم از یحیی گل محمدی بالاتر می‌رود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد