اونس طلا2337.71
مظنه14,786,000
18 گرم3,413,300
ارزش سکه33,312,858
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,800,000
ربع14,500,000
گزارش آگهی

چگونه از دبی خرید کنیم؟

دبی به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای جهان، در سال‌های اخیر محل حضور شرکت‌ها و انواع برندهای مطرح جهان بوده است.

دبی به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای جهان، در سال‌های اخیر محل حضور شرکت‌ها و انواع برندهای مطرح جهان بوده است. نزدیکی این شهر به ایران، حضور برندهای مطرح، فعالیت شرکت‌های معروف و آزاد بودن ورود انواع کالا به دبی سبب شده تا این شهر پتانسیل بسیار بالایی برای تجارت با ایران و سایر کشورها داشته باشد.

در حال حاضر بیش از 3600 نوع کالای مختلف از دبی وارد ایران می‌شود. با خرید از دبی نه‌تنها به محصولات روز دنیا و برندهای باکیفیت دسترسی پیدا می‌کنید، بلکه به دلیل نزدیکی این شهر، هزینه‌های حمل کالا ارزان‌تر بوده و سفارش شما با سرعت بیشتری به دستتان خواهد رسید.

خرید از دبی و تحویل در ایران چگونه انجام می‌شود؟

در حال حاضر نزدیک به 4/1 صادرات این شهر به مقصد ایران انجام می‌شود. این آمار نشان‌دهنده حجم بالای خرید بازرگانان ایرانی از بازار دبی است. خرید از امارات شامل مراحل متعدد بوده و به دانش، تجربه و مهارت کافی در خصوص نحوه بررسی بازار، ثبت سفارش، پرداخت هزینه‌ها، انتخاب روش ارسال و ترخیص کالا نیاز دارد.

جهت جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی در این مسیر، بسیاری از بازرگانان در هنگام واردات کالا از دبی، از مشاوره کارشناسان و مؤسسات متخصص در زمینه واردات کالا استفاده می‌کنند. شرکت بازرگانی کاوان تأمین در تمام مراحل واردات در کنار شما بوده و با بهره‌گیری از کارشناسان ماهر و ترخیص‌کاران حرفه‌ای در سریع‌ترین زمان ممکن کالا خریداری شده را در ایران تحویل شما می‌دهد.

خرید کدام کالا از دبی سودآورتر است؟

وجود یک بازار بسیار بزرگ و تنوع محصولات موجود در آن سبب شده تا تأمین حجم زیادی از کالاهای مورد نیاز مصرف‌کنندگان ایرانی با واردات کالا از دبی امکان‌پذیر شود. به طور کلی بهتر است برای جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی، ابتدا بازار ایران و نیاز مصرف‌کنندگان داخلی را شناسایی و بررسی کرده و سپس اقدام به خرید از دبی و واردات کالا نمایید. در حال حاضر سودآورترین محصولات وارداتی از دبی عبارت‌اند از:

گوشی موبایل و لپ‌تاپ
لوازم جانبی موبایل و لپ‌تاپ
پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه
لوازم آرایشی و بهداشتی
لوازم خانگی
پارچه
ذرت دامی
خودرو
قطعات یدکی خودرو
دوربین مداربسته و قطعات جانبی آن

مدت زمان خرید از دبی چقدر است؟

خرید از دبی شامل انجام چند مرحله پیوسته در ایران و دبی می‌شود. سرعت انجام این مراحل و زمان تحویل کالا در ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد، کارشناسان و متخصصان واردات کالا می‌توانند بر اساس موارد زیر زمان خرید و تحویل کالا از دبی را تخمین بزنند. خوشبختانه کارشناسان فعال در این حوزه با بهره‌گیری از تجربه و مهارت بالا و انجام اقدامات تخصصی این زمان را تا حد امکان کاهش می‌دهند.

فاصله بین دو کشور ایران و امارت
نوع کالای خریداری شده
روش ارسال کالا از دبی به ایران

مراحل خرید از دبی چگونه است؟

قبل از خرید از دبی لازم است در خصوص قوانین واردات و صادرات کالای هر دو کشور ایران و امارات، مطالعات کامل و جامعی داشته باشید. چراکه واردات و صادرات برخی از کالاها در کشورها ممنوع بوده و خرید کالاهای این چنینی سبب توقیف دارایی و از بین رفتن سرمایه شما خواهد شد. ازآنجایی‌که بررسی اخبار روزانه، اطلاع از قوانین جدید و تحلیل قوانین و مقررات تنظیم شده توسط کشورها برای افراد دشوار و زمان‌بر است، بسیاری از بازرگانان در این زمینه نیز از کمک مشاورات و افراد متخصص استفاده می‌کنند.

پس از دریافت کارت بازرگانی و ثبت نام در سایت وزارت صمت، در این مرحله لازم است به طور دقیق بازار داخلی ایران را بررسی کرده و اقدام به خرید و واردات کالاهای پرطرفدار و پرفروش کنید. مراحل بعدی واردات کالا از دبی به ایران عبارت است از:

ثبت سفارش خرید، بهتر است سفارش خرید خود را از طریق نمایندگی‌های معتبر مستقر در دبی ثبت کنید. ازآنجایی‌که اجناس تقلبی و نامعتبر در بازار همه کشورها از جمله دبی وجود دارد، ممکن است در تشخیص کالای اصل دچار اشتباه شوید.
پرداخت هزینه‌ها؛ معمولاً پرداخت هزینه‌ها به با ارز دلار انجام می‌شود، بهتر است جهت پرداخت هزینه‌ها از خدمات صرافی‌های معتبر داخل کشور استفاده کنید.
انتخاب روش ارسال؛ نحوه ارسال کالا از دبی به ایران باتوجه‌به نوع کالا متفاوت است، به عنوان مثال کالاهای خوراکی و فاسدشدنی از طریق مسیر هوایی و با سرعت بالاتر ارسال می‌شوند. در سایر موارد معمولاً از لنج‌های باری جهت ارسال کالا از دبی به ایران استفاده می‌شود.
انجام مراحل گمرکی؛ پس از رسیدن کالا به ایران، از شما خواسته می‌شود با در دست داشتن مدارک لازم به گمرک مراجعه کرده و مراحل ترخیص کالا را انجام دهید. بهتر است این مرحله با حضور یک ترخیص‌کار حرفه‌ای و باتجربه انجام شود.

خرید اینترنتی از دبی چگونه است؟

همانطور که می‌دانید به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، امکان خرید مستقیم از برندهای مطرح دنیا در ایران وجود نداشته و پلتفرم‌های فروش آنلاین ماند آمازون نیز هیچ‌گونه ارسال مستقیمی به ایران ندارند. شرکت بازرگانی کاوان تأمین با حذف محدودیت‌های موجود، این امکان را فراهم کرده تا به راحتی خرید از سایت های خارجی انجام داده و کالای خریداری شده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در ایران تحویل بگیرد.

شرکت کاوان تأمین چه فعالیتی دارد؟

شرکت تخصصی کاوان تأمین در حوزه تجارت با بازارهای جهانی سابقه و تجربه بسیار زیادی داشته و در تمام مراحل خرید از دبی در کنار بازرگانان ایرانی خواهد بود. شما می‌توانید در طول این مسیر از خدمات متنوع شرکت بازرگانی کاوان تأمین از جمله منبع‌یابی، ثبت سفارش، خرید مستقیم از دبی، پرداخت حواله، خدمات حمل بار (به‌صورت هوایی، دریایی و پست سریع)، اخذ نمایندگی از برندهای مطرح، اعتبارسنجی شرکت‌ها و تولیدکنندگان استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره آنلاین تنها کافی‌ست به سایت کاوان تامین به آدرسhttp://kavantamin.com/ مراجعه کرده و فرم درخواست مشاوره را پرکنید. پس از تکمیل این فرم از طرف کارشناسان متخصص کاوان تأمین به تمام سؤالات شما پاسخ داده می‌شود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد