اونس طلا2194.56
مظنه14,176,000
18 گرم3,272,500
ارزش سکه31,938,528
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

سقوط سهمگین قیمت بیت کوین/پیش بینی قیمت بیت کوین در روزهای آینده

بیت کوین روز دوشنبه پس از آن که شرکت بزرگ وام دهنده ارزهای دیجیتال در ایالات متحده یعنی "سلسیوس نتورک" Celsius Network برداشت و نقل و انتقالات را به دلیل شرایط "بسیار بد" متوقف کرد، به کمترین قیمت خود در ۱۸ ماه اخیر رسید.

به گزارش سایت طلا، بیت کوین روز دوشنبه پس از آن که شرکت بزرگ وام دهنده ارزهای دیجیتال در ایالات متحده یعنی "سلسیوس نتورک" Celsius Network برداشت و نقل و انتقالات را به دلیل شرایط "بسیار بد" متوقف کرد، به کمترین قیمت خود در 18 ماه اخیر رسید.

این رمزارز دیجیتال ضربه سنگینی با انتشار اخبار توقف برداشت‌های پلتفرم وام‌دهی ارزهای دیجیتال سلسیوس (Celsius Network) به دلیل شرایط بی‌ثبات، متحمل شد.

توکن شماره 2 ارزهای دیجیتال یعنی اتریوم با کاهش 16 درصدی به 1177 دلار رسید که کمترین میزان از ژانویه 2021 محسوب می‌شود.

قیمت بیت‌کوین مجددا با تجربه مناطقی در سال ۲۰۲۰ همراه شده و به ارزش ۲۳هزار دلار کاهش یافته است و احتمالا در روزهای آینده افزایش نوسانات رخ خواهد داد. قیمت بیت‌کوین برای شروع جلسه معاملاتی این هفته کاهش شدیدی را تجربه کرده و اکنون در یک نقطه نامشخص در حال تثبیت است. کاهش شدید، تمام ایده‌های صعودی کوتاه‌مدت را زیر پا گذاشته است.

قیمت اتریوم نیز به پایین‌ترین ارزش تاریخی خود رسیده است و روند صعودی سال‌های ۲۰۱۹تا ۲۰۲۱ خود را بازبینی می‌کند. قیمت اتریوم به‌طور ناگهانی کاهش یافته است و تشخیص سیگنال معکوس معمولی چالش برانگیز خواهد بود به همین دلیل باطل کردن زودهنگام روند نزولی می‌تواند برای سرمایه‌گذارانی که مایل به پذیرش راه‌اندازی معاملات پر ریسک و با پاداش بالا هستند در محدوده ۱۵۷۰ دلار خواهد بود.

قیمت کاردانو در مسیر رسیدن به پایین‌ترین سطح ۱۲ مه در ۰.۳۹ دلار است. قیمت کاردانو مانند چندین ارز دیجیتال دیگر، برای شروع سومین هفته معاملاتی ژوئن، فروش در سراشیبی سقوط را تجربه می‌کند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۹۰۸.۵۱ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱۰.۷۶ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۵.۲۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۱.۸۹ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۳.۳۴ میلیارد دلار است که ۶۳.۵۱ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱۰.۵۴ میلیارد دلار است که ۶.۸۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۱۳۶.۴۳ میلیارد دلار است که ۸۸.۹۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد