اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 میوه که در 5 شبانه روز شما را لاغر خواهند کرد

وقتی نوبت به کاهش وزن می رسد ، آنچه می خورید به همان اندازه ای که نمی خورید مهم است.

به گزارش سایت طلا، خوشبختانه ، خوردن میوه ها راهی عالی برای شروع چربی سوزی و کنترل ولع مصرف شیرینی ها است. در حقیقت ، تحقیقات دانشگاهی نشان داده است که مصرف میوه با کاهش وزن ارتباط مستقیم دارد.

میوه ها حاوی کالری بسیار کمی هستند و در عین حال مملو از مواد مغذی حیاتی هستند تا معده را برای مدت بیشتری سیر نگه دارند. بهترین چیز این است که شما می توانید از میوه ها در هر مکان و هر زمان - در هنگام صبحانه ، ناهار یا شام و حتی به عنوان میان وعده- لذت ببرید.

همچنین مطالعات نشان داده است که خوردن میوه های خاص به سوزاندن چربی به طور موثر کمک می کند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که این 5 میوه موثر در چربی سوزی را در خانه دارید:

آلو و کاهش وزن

1. آلو

مطالعات متعدد به این نتیجه رسیده اند که آلو در پیشگیری یا حداقل، دفع سندرم متابولیک موثر است؛ این بیماری به سوخت و ساز بدن آسیب رسانده و درنتیجه فرد را در معرض چاقی و بیماری های مرتبط مانند دیابت قرار می دهد. علاوه بر این ، آلو یکی از میوه هایی است که کمترین میزان فروکتوز یا قند میوه را دارد.

2. گوجه فرنگی

گوجه فرنگی علاوه بر اینکه یک میان وعده خوشمزه است ، در سوزاندن چربی شکم نیز عالی است.در هر گوجه فرنگی مقادیر زیادی ویتامین C و عناصر غذایی گیاهی وجود دارد که برای از بین بردن چربی موثر است ؛همچنین ویتامین c یک ویتامین ضروری است که بدن ما برای سالم ماندن به آن نیاز دارد.

3. پرتقال

پرتقال مانند گوجه فرنگی سرشار از ویتامین c است. ویتامین C به بدن کمک می کند تا متابولیسم بدن شما را به سرعت افزایش داده و آن را بالا نگه دارد ، چه کسی می تواند با شکمی که با افزایش سن بزرگتر می شود، مقابله کند؟ به خوردن پرتقال ادامه دهید.

توت فرنگی و چربی سوزی

4. توت فرنگی

منبعی برای فیبر و مواد مغذی بهتر از توت فرنگی، نخواهید یافت. این میوه ی خوش طعم در چربی سوزی بسیار موفق است. همچنین توت فرنگی دارای فیبر بالایی است که می تواند شما را بین وعده های غذایی سیر نگه دارد،در نتیجه تمایلی برای میان وعده نخواهید داشت.

5. خرما

خرما به عنوان غذاهای مغذی ای که به کاهش وزن کمک می کنند از شهرت خوبی برخوردار است. اگرچه کالری خرما بیشتر از میوه های دیگر است، اما دارای ویتامین ها و مواد معدنی ضروری بدن شماست. خرما نیز پر از فیبر می باشد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد