اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

این تست به شما میگوید که چه کمبودی در زندگی دارید

این تست ساده می تواند به شما کمک کند تا بفهمید در حال حاضر چه چیزی در زندگی ندارید وچه چیزی مانع رشد شما می شود .

این تست ساده می تواند به شما کمک کند تا بفهمید در حال حاضر چه چیزی در زندگی ندارید وچه چیزی مانع رشد شما می شود

قبل از انجام تست، چند لحظه آرام باشید و نفس عمیق بکشید. اول چه چیزی را دیدید؟

زن

شما آزادی عمل و آزادی بیان ندارید. زندگی شما توسط مرزها و قوانین خاصی محدود شده است . شما شجاعت اینکه از محدودیت ها عبور کنید را ندارید. دنیای امن شما بسیار آزاردهنده است.

شما بیش از حد به نظرات دیگران وابسته هستید. یاد بگیرید که همه چیزها را رها کنید، چیزها و افرادی که شما را آزار میدهند ترک کنید تا با این تغییرات، سرنوشت خودتان را تغییر دهید. هر از گاهی ترس به ذهنتان خطور می کند.همه تغییرات با ترس شروع می شوند ، اما وقتی موفق شدید که به آزادی برسید این ترس ها برایتان لذت بخش خواهد بود.

تغییرات را ازچبزهای کوچک شروع کنید: مثلا در ابتدا ازافرادی که شما را آزار میدهند دور شوید و کم کم آنها را ترک کنید واگر نقش مهمی در زندگی شما دارند سعی کنید به قضاوت هایشان اهمیت ندهید. سعی کنید از خودتان دفاع کنید.

اولین قدم به سوی آزادی اندیشه، آزادی عمل و آزادی انتخاب، شروع یک مبارزه با کلیشه ها و محدودیت ها است.

کتاب

شما فقط به استراحت، آرامش نیاز دارید. استراحت فقط دراز کشیدن روی مبل یا خواندن یک کتاب در آخر هفته نیست، بلکه منظور از استراحت، رفتن به مسافرت است که شما را از مشغله ها و روزمرگی ها دور می کند و به شما کمک می کند افکارتان را متمرکز کنید و به آرامش درونی برسید.

شما از نظر روحی و جسمی خسته هستید، خستگی مزمن بر روی تجارت و زندگی شما تأثیر منفی می گذارد. فردی که برای مدت طولانی استراحت نکرده است به سادگی قادر به ادامه دادن مسیر زندگی خود نیست. تعطیلات بعدی خود را نه در خانه، بلکه در خارج از شهر یا کشورتان بگذرانید. استراحت کافی بهتر از هر پزشک دیگری به شما کمک می کند تا از زندگی لذت ببرید.

پروانه

شما بسیار بد شانس هستید فرقی نمی کند درچه زمینه ای باشد:در عشق، در شغل، از نظر مالی. هرچه که میخواهید درست زمانی که فکر میکنید به آن رسیده اید از دست می دهید. این بدشانسی گاهی اوقات باعث میشود در آخرین لحظات، ناامید شوید.

زندگی کردن با این فکر که همیشه بازنده هستید، آسان نیست. دنیا تا زمانی که یک درس از زندگی را یاد نگیرید دوباره همان درس را برایتان تکرار میکند. مهم این است که شکست نخورید، تجربه کسب کنید و به آمدن روزهای خوب ایمان داشته باشید.

همه اتفاقات بد، بخش جدانشدنی زندگی هستند و می گذرند. هرچه نگرش شما به زندگی مثبت تر باشد، سرنوشت بیشتر به شما لبخند خواهد زد .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد