اونس طلا2394.45
مظنه16,336,000
18 گرم3,771,100
ارزش سکه36,805,008
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,500,000
نیم26,100,000
ربع16,100,000

می خواهید بدانید تابستان چه چیزی در انتظار شماست؟ یک کارت را انتخاب کنید

آیا می خواهید بدانید تابستان امسال چه چیزی در انتظار شماست؟ تصویری را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید .

آیا می خواهید بدانید تابستان امسال چه چیزی در انتظار شماست؟ در این تست شخصیت شناسی تصویری را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید .

تصویر شماره یک تست

در تابستان امسال ، یک فرد غریبه به زندگیتان وارد می شود که باید از توصیه ها و نصایح بسیار ارزشمند او استفاده کنید. حرف های او میتواند به شما کمک کند که دیدگاه بهتری از زندگی پیدا کنید. جهان بینی، مفهوم عمیقی دارد که همه ما باید آن را به طور صحیح درک کنیم.

شما تابستان امسال متوجه خواهید شد که کدام مسیر را باید انتخاب کنید و چگونه به اهداف خود برسید. در ابتدای پاییز، اولین ثمرات از تحولات درونی خود را برداشت خواهید کرد که زندگی شما را بسیار دگرگون می کند.

تصویر شماره دو تست

این تابستان موج باورنکردنی از قدرت و انرژی را احساس خواهید کرد و در مسیرهای جدیدی قرار خواهید گرفت. کارها و عادت های درست فقط از طریق تکرار شکل میگیرند. سرگرمی های جدید را تجربه کنید، با افراد جدید آشنا شوید. در این تابستان، زندگی را با تمام وجود حس خواهید کرد و چیزهای مختلفی را تجربه خواهید کرد.

تصویر شماره سه تست

تابستان عاشقانه ای در انتظار شماست. کسانی که مجرد هستند با یک فرد خارق العاده آشنا می شوند. این تجربه زندگی شما را دگرگون می کند و باعث می شود از زندگی لذت ببرید. کسانی که قبلا جفت روحی خود را پیدا کرده اند، در رابطه خود به تفاهم می رسند. ماه عسل خوبی در پیش خواهید داشت.

تصویر شماره چهار تست

تابستان امسال دوره موفقیت و پیروزی شماست . چیزی که مدتها آرزویش را داشتی بالاخره به حقیقت می پیوندد. در شرایط سخت، باید از دیدگاه خود دفاع کنید، افراد حسود و کسانی که همیشه تلاش میکنند، شما را دور بزنند خصوصا درمحل کارتان، از خودتان دور کنید. زیرا این کاربرای موفقیتتان بسیار مهم است. در این تابستان می توانید پروژه های جدیدی را انجام دهید و وظایف جدیدی را برای خودتان تعیین کنید. شانس شما در انجام کارهایتان بیشتر می شود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد