اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین بازی‌ها برای استخراج ارزهای دیجیتال

اگربه دنبال دریافت ارزهای دیجیتال به روشی متفاوت هستید، بازی های بلاک چین و بازی های رمزنگاری راه حل خوبی برای شما است. این موارد بهترین بازی های رمزنگاری موبایل امسال هستند.

اگربه دنبال دریافت ارزهای دیجیتال به روشی متفاوت هستید، بازی های بلاک چین و بازی های رمزنگاری راه حل خوبی برای شما است. این موارد بهترین بازی های رمزنگاری موبایل امسال هستند.

CryptoPop

یکی از بهترین و ساده ترین بازی های رمزنگاری موبایل است. یک بازی آب نباتی که میتوانید حبابها را بیرون بیاورید تا مقداری ارز دیجیتال دریافت کنید. حباب بیشتر برابر است با ارزهای دیجیتال بیشتر .این بازی به اندازه کافی سرگرم کننده است و شما میتوانید بدون صرف انرژی زیاد آن را انجام دهید.

ارزهای دیجیتال این بازی از طریق Coinbase که یکی از امنترین صرافیهای ارز دیجیتال است، پرداخت میشود. که می توانید به راحتی آن را به یک کیف پول ارسال کنید. این یک بازی بلاک چین است که پول اتریوم و پاپ کوین را پرداخت می کند.

بهترین بازی‌ها برای استخراج ارزهای دیجیتال

Bounce Bitcoin

بیت کوین Bounce کمی متفاوت است و برای پرداخت جوایز شما به صورت مستقیم عمل میکند. این برنامه به جای اینکه هر چند وقت یکبار مقداری ارز دیجیتال به شما بدهد، به شما اجازه می دهد در پایان هر روز برای شرکت در قرعهکشی کریپتو بلیط جمعکنید. شما نمی توانید هیچ ارز دیجیتالی را به عنوان جایزه دریافت کنید. این بازی یک پلتفرم ساده است، فقط باید در حین حرکت از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر، تا جایی که ممکن است بلیط بگیرید.

Bitcoin Solitaire

یکی از بهترین بازیهای یک نفره، رمزنگاری موبایل است و ترکیبی از بازیهایی است که قابلیت دریافت بیتکوین را دارد. هرچه سریعتر آن را کامل کنید، امتیاز بیشتری می گیرید. سپس می توانید این امتیازات را از طریق کوین بیس به ارز دیجیتال منتقل کنید. این یک بازی عالی برای ماینینگ کریپتو است و به خاطر همین از بقیه بازی ها متفاوت تر است.

این بازی در حال حاضر یکی از بالاترین رتبه بندی را در برنامه های رمزنگاری در اپ استور دارد.

Crypto Planet

این بازی بلاک چین به شما کمک می کند تا یک سیاره را جستجو کنید و کریستال ها را خارج کنید. هرچه کریستال های بیشتری استخراج کنید، صندوقچه های بزرگتری می توانید بخرید. با این کریستال ها می توانید ارزهای دیجیتال خود را دریافت کنید.

یکی از بهترین بازی‌های یک نفره کریپتو

Alien Run

به دلیل داشتن سبک متفاوت یکی از بهترین بازی های کریپتو است. در این بازی، هر پنج سطحی که تکمیل می کنید می توانید مقداری بیت کوین به دست بیاورید. در این بازی سطوح زیادی وجود دارد، بنابراین می توانید در حین پیشرفت، درآمد کمی کسب کنید.

Bitcoinpop

بیت کوین پاپ یک بازی بسیار شبیه به کریپتو پاپ است. این بازی به شما اجازه می دهد بیت کوین را به سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کنید. با این حال، با توجه به ارزش بالای بیتکوین، زمان زیادی طول میکشد تا آن را تبدیل کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد