اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کدام نماد عرفانی را انتخاب می کنید ؟

اگر می خواهید شخصیت و نحوه تصمیم گیری خود را بشناسید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک نماد عرفانی را در تصویر انتخاب کنید.

اگر می خواهید شخصیت و نحوه تصمیم گیری خود را بشناسید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک نماد عرفانی را در تصویر انتخاب کنید.

شماره یک: شخصیت متفکر

شما فردی هستید که دوست دارید افراد و محیط اطرافتان را بشناسید. قانون "همه یا هیچ" در مورد شما صدق می کند و این نگرشی است که همه نمی توانند آن را درک کنند. شما معمولاً با آشنایان خود دعوا می کنید، اما صمیمی ترین روابط را با افرادی دارید که واقعاً آنها را دوست دارید. در عشق شما یک شریک فداکار و صمیمی هستید، به همین دلیل است که روابط شما طولانی مدت است.

شماره دو: شخصیت خلاق

برای شاد بودن نیازدارید که آزاد باشید، شما فردی فردگرا هستید و دوست دارید به جای اینکه منتظر کمک دیگران باشید، فقط به به خودتان تکیه کنید. دروغ گفتن را دوست ندارید، بنابراین در روابطتان کسانی را انتخاب میکنید که اصیل و صادق هستند. دوست دارید که به اصول اخلاقی خود وفادار باشید، اما باید بدانید که ممکن است این اصول اخلاقی چندین سال بعد ارزش خودش را از دست بدهد.

شماره سه: شخصیت پر انرژی

شما به دنیا آمدید تا یک رهبر باشید، ماجراجو بودن خصوصیت مهم اخلاقی شماست. هدف اصلی زندگی شما این است که محدودیت ها را از میان بردارید و تلاش کنید همه چیز را برای خودتان جذاب و جالب کنید. شما هرگز از ناشناخته ها فرار نمی کنید، از روتین متنفر هستید و سعی میکنید همیشه روزهای خود را متفاوت کنید. شما بخاطر نحوه زندگی تان همیشه چیزها را با نگرش دیگری می بینید.

شماره چهار: شخصیت آرام

تنهایی، به شما احساس آرامش می دهد. زندگیتان را خصوصی نگه می دارید. دوستان شما اندک اما قابل اعتماد هستند و کیفیت را به کمیت ترجیح می دهید. شما با افرادی صمیمی هستید که شبیه خودتان هستند. محدودیت ها و قوانینی را که به شما اجازه نمی دهد خودتان باشید، را دوست ندارید. شما برای شنیدن ندای درونی خودتان و اینکه بدانید چه چیزی را دوست دارید و چه کسانی را دوست ندارید نیاز به تنهایی دارید. شما همیشه تلاش میکنید به کسانی که برایتان اهمیت دارند کمک کنید تا به چیزی که می خواهند برسند.

شماره پنج: شخصیت عمل گرا

شخصیت شما بسیار جدی است. شما همیشه در حال کار و تلاش هستید. شرافت و حیثیت واقعاً برای شما اهمیت دارد. شما به مسئولیت های خود پایبند هستید و از عواقب اعمال خود آگاه هستید. علاوه بر این، نظرات و قضاوت دیگران برای شما بسیار مهم است و نمی توانید آنها را نادیده بگیرید. شما هرگز بدون ارزیابی تمام جوانب مثبت و منفی تصمیم هایتان و تشخیص درست و غلط اقدام به هیچ کاری نمی کنید و سعی می کنید درهر زمینه ای بهترین انتخاب را داشته باشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد