اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آمریکا ۴ فرد و ۶ شرکت را به بهانه ارتباط با حماس تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی اعلام کرد که ۴ فرد و ۶ شرکت را به بهانه ارتباط با حماس تحریم کرده است.

به گزارش سایت طلا،دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد یک مقام مالی، ۳ حامی مالی و شش شرکت وابسته را به بهانه ارتباط با حماس تحریم کرده است.

وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه خود ادعا کرد که تحریم ها دفتر سرمایه گذاری حماس را هدف قرار می دهد که دارایی هایی به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون دلار از طریق چند شرکت فعال در سودان، ترکیه، عربستان سعودی، الجزایر و امارات متحده عربی در اختیار دارد.

الیزابت روزنبرگ، دستیار وزیر خزانه داری آمریکا در امور تامین مالی تروریسم و جرایم مالی ادعا کرد: اقدام امروز افراد و شرکت هایی را هدف قرار می دهد که حماس از آنها برای پنهان کردن و پولشویی استفاده می کند.

این مقام آمریکایی بدون اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و محاصره غزه از سوی آنان مدعی شد: حماس از طریق شبکه سرمایه گذاری مخفی خود درآمدهای هنگفتی به دست آورده و در عین حال غزه را که با شرایط سخت زندگی و اقتصادی مواجه بوده، بی ثبات کرده است.

وزارت خزانه داری آمریکا افزود: عبدالله یوسف فیصل صبری، یک شهروند و حسابدار اردنی مقیم کویت که چندین سال در وزارت دارایی حماس کار کرده، امروز تحریم شده است.

این وزارتخانه افزود: شرکت های تحریم شده شامل هلدینگ آگروگیت مستقر در سودان، شرکت سیدار مستقر در الجزایر، شرکت املاک ایتقان مستقر در امارات، ترند جی او در ترکیه و شرکت آندا مستقر در عربستان سعودی هستند.

مردم مظلوم فلسطین در حالی از اشغالی وحشیانه که بیش از هفت دهه به طول انجامیده است، رنج می برند که رژیم صهیونیستی با سکوت مجامع بین المللی، سیاست ها وتحرکات مخرب و تجاوزکارانه خود را تشدید و با محاصره غیرقانونی و غیرانسانی نوار غزه، آن را به بزرگترین زندان رو باز جهان تبدیل کرده است.

رژیم صهیونیستی و سردمدارانش با مظلوم نمایی و تصویرسازی خود به‌عنوان یک موجودیت بی‌گناه در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر سیاست‌های توسعه‌طلبانه، پنهان کردن اقدامات تنش آفرین در منطقه و انحراف اذهان عمومی و توجه کشورها از سبعیت خود نسبت به مردم فلسطین است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد