اونس طلا2332.28
مظنه15,306,000
18 گرم3,533,400
ارزش سکه34,484,418
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

یک پنجره انتخاب کنید و ببینید که عشق وارد زندگی شما می شود؟

اگر به دنبال یک داستان عاشقانه جدید هستید، به تصویر نگاه کنید و بدون فکر کردن،. پاسخ به شما خواهد گفت که چگونه این عشق وارد زندگی شما می شود.

اگر به دنبال یک داستان عاشقانه جدید هستید، به تصویر نگاه کنید و بدون فکر کردن،. پاسخ به شما خواهد گفت که چگونه این عشق وارد زندگی شما می شود.

پنجره شماره یک

اگرچه شما در مورد ملاقات با یک عشق جدید خیال پردازی می کنید، اما کمی از نظر احساسی ، درهای قلبتان را به روی عشق بسته اید. شاید در عشق قبلی، دلتان شکسته باشد و هنوز حال دلتان خوب نشده باشد و به همین خاطر ازصمیم قلب نمی خواهید دوباره در عشق شکست بخورید. شما می ترسید و به همین دلیل است که باز کردن درهای قلبتان برایتان سخت است، حتی اگر طرف مقابلتان شما را دوست داشته باشد و شما هم او را دوست داشته باشید.

پنجره شماره دو

شما می خواهید با کسی ملاقات کنید و رابطه خوبی با او داشته باشید، اما برایتان مهم نیست. شما می دانید چگونه تنها و شاد باشید و یاد گرفته اید که عشقتان را با منطق انتخاب کنید. به عشق نزدیک میشوید و دوست دارید آن را امتحان کنید ، اما محتاط هستید و تا زمانی که شرایط اقتضا نکند وبه کسی اعتماد نکنید، درهای قلبتان را به روی کسی باز نمی کنید.

پنجره شماره سه

میل به ملاقات یک عشق جدید در شما بسیار قوی است، شاید هم بیش از حد. شما میدانید که می خواهید با کسی رابطه عاشقانه باشید، اما شاید این باعث شود که عاقلانه پیش نروید و انتخابی نکنید وهمه موقعیت ها را خیلی ایده آل فرض کنید. شما دوست دارید که چیزها و افراد را همانطور که هستند ببینید وبراحتی به هرشخصی که به شما ابراز علاقه میکند اعتماد کنید. اما همیشه مراقب باشید زیرا همه آنطور که خودشان را نمایش میدهند نیستند.

پنجره شماره چهار

شما فردی هستید که دوست دارید عشقی که انتخاب میکنید را بشناسید، اما عشق هدف اصلی شما در زندگی نیست ، بلکه به عنوان بخشی از بسیاری از چیزها و تجربیات دیگردر زندگیتان است که شما آن را می پذیرید. اما ، اگر این اتفاق نیفتد، دنیا برای شما به پایان نمی رسد و اگر این اتفاق برایتان بیفتد خوشحال می شوید . شما حاضرید به خود اجازه دهید که همانطور که در جریان زندگیتان هستید عشق شما را غافلگیر کند .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد