اونس طلا2302.52
مظنه14,766,000
18 گرم3,408,700
ارزش سکه33,267,798
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000
گزارش آگهی

بهترین هدفون موجود در بازار ایران (قیمت مناسب در سال 1401 - 2022)

انواع هدفون های موجود در بازار ایران را بررسی کرده ایم تا به شما در خرید موفق ، بهترین هدفون در سال 1401 کمک کنیم .

انواع هدفون های موجود در بازار ایران را بررسی کرده ایم تا به شما در خرید موفق ، بهترین هدفون در سال 1401 کمک کنیم

انواع هدفون جهت بررسی بهترین هدفون

بهترین هدفون ها به صورت بی سیم و با سیم در بازار ایران موجود هستند . با شناخت انواع هدفون و نیاز و سلیقه خودتان ، می توانید بهترین هدفون مناسب خودتان را از بازار تهیه کنید . متناسب با نیاز خودتان از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

از انواع بهترین هدفون ها ، هدفون های بزرگ با دو گوشی که روی سر قرار می گیرند و هندزفری ها می باشند . هدفون ها بصورت تک گوشی و دو گوشی مورد استفاده قرار می گیرند . دیگر مشخصات فنی آنها مانند نوع هدفون ، اندازه فرکانس هدفون ، میزان حساسیت هدفون در بررسی دقیق تر هدفون ها و هندزفری ها تاثیر گذار است . در ادامه نگاه دقیق تری به انواع هدفون ها داریم .

هدفون های پشت بسته ( closed-back )

یکی از بهترین هدفون ها برای شنیدن صدای موسیقی ، هدفون پشت بسته است . اگر بعنوان آهنگساز ، خواننده و نوازنده فعالیت میکنید ، هدفون پشت بسته مناسب شماست . این هدفون ها به شما کمک میکنند ، نت به نت موسیقی را واضح تر و بدون شنیدن صداهای مزاحم محیط ، بشنوید . با توجه به اینکه در هدفون های پشت بسته گردش هوایی وجود ندارد ، این هدفون ها درجه ایزولیشن بالایی دارند.

اگر کاربر عادی هستید و میخواهید هدفون پشت بسته را به عنوان بهترین هدفون انتخاب کنید و بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران از صدای بلند آن لذت ببرید . نگران نباشید هدفون پشت بسته نشتی صدای بسیار کمی دارد و کسانی که در کنار شما هستند صدای بسیار ضعیفی را می شنوند.

از مزایای هدفون پشت بسته به عنوان بهترین هدفون می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ایزوله سازی خوب صدا
باس ( بیس ) قوی ، تجربه شیرین شنیدن موسیقی حتی در صدای کم
نشت پایین صدا به محیط

یکی از معایب هدفون های پشت بسته ، گرم شدن گوش در استفاده طولانی مدت از آنهاست . همچنین ابعاد این هدفون ها معمولا بزرگ است . البته برند هایی وجود دارند که این نمونه هدفون را در دو نوع ، مناسب روی گوش (On-Ear ) و دور گوش (Over-Ear ) و با ابعاد کوچک تولید کرده اند.

یکی از بهترین هدفون های پشت بسته موجود در بازار ایران هدفون می باشد . این هدفون از نوع باسیم می باشد و دارای یک جک 3.5 میلی متری صداست . این هدفون دارای دو گوشی می باشد که ایرکاپ آن دور گوش قرار می گیرد و مناسب برای کاربران عمومی نیز هست. [هدفون Audio-Technica-ATH-MSR7]

هدفون پشت باز ( Open-Back )

اگر به مهندسی صدا و شنیدن صدای شفاف علاقه دارید بهترین هدفون برای شما هدفون های پشت باز است . همچنین هدفون های پشت باز برای استفاده در مدت زمان طولانی مناسب هستند . ناحیه پشت این هدفون ها باز است و صدای موسیقی پخش شده تا حدودی در محیط اطراف شنیده می شود . لذا هدفون های پشت باز می توانند بهترین هدفون برای گیمرها و افرادی که کار میکس و مسترینگ صدا انجام می دهند ، باشند.

از مهمترین مزیت های هدفون های پشت باز ، صدای شفاف و طبیعی آنهاست . این دسته از هدفون ها ، بهترین هدفون برای افرادی هستند که می خواهند صدا را با جزئیات بالا بشنوند . همچنین مناسب افرادی است که می خواهند در هنگام شنیدن موسیقی به محیط آگاه باشند و تا حدودی صدای محیط را بشنوند. به دلیل نوع طراحی و عبور جریان هوا برای گوش مناسب هستند و باعث گرم شدن گوش در استفاده طولانی مدت نمی شوند.

یکی از بهترین هدفون های پشت باز موجود در بازار ایران با قیمت مناسب در سال 1401 مدل beyerdynamic dt 990 pro است . آکوستیک گوشی های این هدفون از نوع باز است و مناسب برای مهندسان صدا و پروژه های میکس و مسترینگ صدا می باشد . لذا به دلیل پشت باز بودن و نشت زیاد صدا به محیط ، مناسب اتاق سکوت و ضبط صدا نمی باشد.

تشخیص هدفون های پشت باز و پشت بسته به عنوان بهترین هدفون ساده است . با بررسی طراحی پشت گوشی به راحتی می توانید تشخیص دهید هدفون انتخابی شما از کدام نوع است . سپس با توجه به مزایا و معایب آن هدفون مورد نظر خودتان را انتخاب کنید .

مقایسه هدفون پشت باز و پشت بسته

عوامل دیگر در شناخت بهترین هدفون

از طریق نوع قرار گرفتن هدفون بر روی گوش میتوانید بهترین هدفون مناسب خودتان را نیز پیدا کنید.

هدفون های روی گوش
هدفون های داخل گوش ، که به آنها هندزفری گفته می شود.
هندزفری Earbuds
هندزفری True Wireless

[هندزفری True Wireless]

بررسی هدفون ها برای مسافرت

اگر به سفر کردن و شنیدن موسیقی و فایل های صوتی و ویدئویی در سفر علاقمند هستید . بهترین هدفون برای شما هدفونی است که به راحتی روی سر و گوش قرار بگیرد و اتصال آن از نوع بی سیم باشد . هدفون های دور گوش ( Over-Ear ) با گوشی های پشت بسته ، اگرچه بزرگ هستند ولی گوش شما توسط کاپ های هدفون پوشیده می شود . هدفون های مناسب سفر می توانند پشت باز یا پشت بسته و بر اساس سلیقه شما انتخاب شوند.

بهترین هدفون برای کسانی که می خواهند هدفون آنها درون مجرای گوش قرار بگیرد ، هندزفری ها هستند . برخی از هندزفری ها دارای سیلیکون می باشند تا براحتی درون گوش قرار بگیرند .

اگر دوست دارید هدفون و هندزفری شما بدون سیم به دستگاه پخش کننده و یا موبایلتان وصل شود ، هدفون های بی سیم مناسب شماست . اتصال هدفون های بی سیم از طریق بلوتوث و یا دانگلUSB است . هدفون های بی سیم بدون وجود سیم های مزاحم ، با اتصال پایدار به موبایلتان تا فاصله چندین متر ، شنیدن موسیقی را برای شما دلچسب تر می کنند .

بررسی برندها

بیش از 100 نوع شرکت و کمپانی در تولید بهترین هدفون در رقابت هستند . ولی ممکن است برخی از آنها در ساخت نوعی از هدفون مثلا هدست گیمینگ ، هدفون بی سیم و ... بهترین باشند . لذا نمی توان برای انتخاب بهترین هدفون یک برند را معرفی کرد . انتخاب برند برای خرید هدفون به عوامل متفاوتی بستگی دارد . مشخصات فنی هدفون ، نوع کاربری و سلیقه شما برای خرید بهترین هدفون مهم است . ولی قیمت هدفون و موجود بودن هدفون در بازار ایران از جمله عوامل مهم در انتخاب هدفون می باشند . البته پیشنهاد میکنیم در زمان خرید به اصل بودن کالا دقت کنید و صدای آن را تست کنید. برای خریدلوازم جانبی موبایل به سایت مبیت سر بزنید..

قیمت و قابلیت حمل

بهترین هدفون با قابلیت حمل راحت ، هدفون هایی هستند که وزن کمی دارند . هدفون های سبک وزن و بی سیم راحت تر جا به جا می شوند . اگر تصمیم دارید در کتابخانه از هدفون استفاده کنید ، بهتر است از هدفون های پشت بسته استفاده کنید . اگر می خواهید در محیط های گرم از هدفون استفاده کنید ، بهتر است از هدفون های پشت باز استفاده کنید . هدفون های پشت باز گوش شما را گرم نمی کنند .

کیفیت ساخت هدفون به نوع باز یا بسته بودن پشت گوشی هدفون ارتباطی ندارد . آنچه که در راحتی و قابل حمل بودن و انتخاب نوع هدفون موثر است مکانی است که می خواهید از هدفون استفاده کنید . اگر در محیط خلوت هستید و صدای موسیقی شما باعث آزار کسی نمی شود ، هدفون پشت باز بخرید . اگر در محیط های شلوغ و پر ازدحام رفت و آمد می کنید و صدا برای شما مهم است ، هدفون پشت بسته مناسب شماست . اگر نیاز دارید به آنچه که می شنوید متمرکز شوید و صدای محیط اطراف تمرکز شما را از بین نبرد ، هدفون پشت بسته بخرید.

بهترین هدفون های بازار ایران ، هدفون های پشت باز هستند . هدفون های رده بالا و تخصصی به دلیل اهمیت فرکانس صدای آنها و مسائل فنی مهندسی صدا ، قیمت بالاتری دارند . ولی شما می توانید برای استفاده روزانه ، هدفون هایی با قیمت پایین تر را انتخاب کنید .

هدفون های پشت بسته وضعیت قیمتی بهتری در بازار ایران دارند . پس اگر به شنیدن موسیقی با بیس بالا و قیمت بهتر ، اهمیت می دهید این دسته از هدفون مناسب شماست . با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از فناوری های روز دنیا و بالا رفتن کیفیت مواد سازنده هدفون ها ، معایب استفاده از انواع هدفون کمتر شده است . انتخاب بهترین هدفون مناسب شما ، نیازمند دانستن نکاتی راجع به هدفون ها است . ولی سلیقه شما و اینکه از هدفون برای چه کاری استفاده می کنید در انتخاب هدفون مناسب ، بسیار موثر است . بودجه ای که می خواهید برای خرید هدفون در نظر بگیرید و موجود بودن آن با توجه به نوسانات بازار ایران از دیگر مسائل تاثیر گذار در خرید هدفون است .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد