اونس طلا2394.45
مظنه16,236,000
18 گرم3,748,000
ارزش سکه36,579,708
قدیم (بهار)40,800,000
جدید (امامی)43,800,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

5 نشانه ای که میزان تمیزی یک خانم را می توانید با آن بسنجید

خانم ها همواره به نظافت و پاکیزگی معروف هستند اما اگر این 5 نشانه را در زندگی یک خانم پیدا کردید بدانید او خانم پاکیزه ای نیست.

به گزارش سایت طلا، خانم ها در همه دنیا به عنوان نماد تمیزی و پاکیزگی شناخته می شوند که تنها به نظافت و تمیزی خود اهمیت می دهند بلکه نظافت و پاکیزه بودن محیط اطرافشان نیز بسیار برایشان مهم و حائز اهمیت است.

در نتیجه 5 علامت وجود دارد که نشان می دهد یک تا خانم تا چه میزان به تمیزی اهمیت می دهد.

1. پاها

تمیز بودن پاها معمولا امری بسیار مهم است که اکثر افراد از ان غافل می شوند. کف پا و انگشتان پا جزو نقاطی است که باید به نظافت ان ها دقت کنید. به هر میزان که به صورت و ارایش خود رسیدگی کنید اما باز هم پا ها و ناخن های نامرتب تان شما را لو خواهند داد.

2. دندان

باز هم زیباترین لباس تان را بپوشید و با ارایشی زیبا چهره خود را فریبنده کنید اما زمانی که دهان خود را باز کنید و دندان هایتان نمایان شود دیوار زیبایی و نظافت شما فرو خواهد ریخت. تا زمانی که روزی 2 بار مسواک نمی زنید از واژه تمیز بودن برای خود استفاده نکنید.

دندان

3.ناخن

اولین جلوه از دستان شما ناخن هایتان هستند. برای نشان دادن تمیز بودن نیازی به کاشت و لاک ناخن ندارید تنها کافی است ناخن هایتان را سوهان بکشید، زیر ان ها را چه دست و چه پا با برس های مخصوص تمیز کنید و پولیش بزنید.

4. موها

شاید قشنگ ترین جلوه یک زن موهای او باشد. مراقبت از موها را هرگز فراموش کنید و همواره ان ها را مرتب نگاه دارید و با دیدن کوچک ترین مشکل برای درمان اقدام کنید.

مو

5. رختخواب

رختخواب و روبالشی شما محیطی کاملا شخصی هستند و با ارتباط نزدیکی با سلامت پوست و موی شما دارند. روبالشی کثیف به پوست و موی شما آسیب وارد می کند. روبالشی و رختخواب شما دائما در در معرض ریختن آب دهان، شوره سر و ریزش مو قرار دارد پس هفته ای دوبار ان ها را عوص کنید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد