اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی قیمت طلا: طلا باز هم سقوط کرد

طلا که در روز گذشته تلاش زیادی برای صعود از خود نشان داد، بار دیگر نزولی شد چراکه سرمایه گذاران ترجیح می دهند دلار را در حساب های خود نگه دارند.

به گزارش سایت طلا، افزایش ریسک در بازار باعث شد تا سرمایه گذاران بار دیگر به سمت دلار روی آورند که در نتیجه آن قیمت طلا کاهش یافت. هم اکنون هر اونس طلای جهانی 1815 دلار قیمت دارد که نسبت به روز گذشته تغییری را نشان نمی دهد.

افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در کشور چین افزایش شدیدی یافته است که می تواند باعث محدودیت های بیشتر کرونایی در این کشور شده و در نتیجه آن بر زنجیره تامین تاثیر بگذارد.

دلار

علاوه بر این، خبر هایی درباره تحریم گسترده انرژی توسط اتحادیه اروپا منتشر شده است. بر اساس این خبر ها کشور های اروپایی قصد دارند واردات انرژی از روسیه را به کلی قطع کنند.

این موارد باعث می شود تا تورم در سطح جهانی افزایش پیدا کرده و در نتیجه فدرال رزرو را وادار می سازد که برای کنترل تورم نرخ بهره را به شکل مؤثر تری افزایش دهد که ارزش دلار را افزایش داده و باعث کاهش قیمت طلا می شود.

از منظر فنی قیمت طلا در نقطه 1800 دلار از حمایت خوبی برخوردار بوده و فروشندگان طلا برای اینکه بتوانند به دنبال افت های بیشتر باشند ابتدا لازم است این فلز ارزشمند را به زیر این حمایت سوق دهند.

افت طلا به زیر 1800 دلار حمایت 1878 دلاری را فعال خواهد و در صورتی که طلا به زیر این حمایت سقوط کند در نقطه 1860 دلاری از پشتیبانی برخوردار خواهد بود.

از طرف دیگر طلا برای صعودی شدن ابتدا نیاز دارد تا بالااتر از مقاومت 1835 دلاری تثبیت گردد. عبور از این مقاومت طلا را با مقاومت دیگری در نقطه 1842 دلار مواجه خواهد ساخت که مانعی برای خریداران طلا به شمار می رود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد