اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اینگونه صبحانه خوردن حتی از صبحانه نخوردن بدتر است

صبحانه مهم ترین وعده غذایی است که در روز مصرف می شود. با این حال اگر این وعده غذایی با عادت های بدی همراه شود می تواند باعث ایجاد مشکلات متعددی برای سلامتی شما شود.

به گزارش سایت طلا، برخی از عادت ها درباره صبحانه خوردن نه تنها برای سلامتی شما مفید نبوده بلکه روز شما را نیز خراب می کند. ادامه مطلب را بخوانید تا از این عادت ها باخبر شوید.

1. قبل از صبحانه آب نمی خورید. تحقیقات نشان داده است که خوردن آب پیش از صبحانه باعث کاهش وزن، سیری بیشتر و همچنین افزایش متابولیسم شما می شود.

2. به همراه صبحانه آبمیوه می نوشید. آبمیوه ها عمدتا سرشار از قند بسیار بالایی بوده و فیبر چندانی ندارند در نتیجه باعث افزایش وزن می شوند.

آبمیوه

3. آجیل های بازاری مصرف می کنید. این نوع از آجیل ها عموما قند بسیار بالایی داشته و باعث می شوند تا به سرعت دوباره گرسنه شوید و انرژی کافی نداشته باشید.

4. تنها سفیده تخم مرغ را می خورید. این کار باعث می شود تا بسیاری از مواد مغذی موجود در زرده تخم مرغ از جمله انواع ویتامین ها و... حذف شده و مزایای آن به بدن شما نرسد.

5. قهوه خود را شیرین می کنید. فرقی نمی کند چای باشد یا قهوه، افزودن شیرین کننده ها و چیز های دیگر مانند خامه های شیرین و... باعث از بین رفتن خواص نوشیدنی شما شده و به سلامتی تان آسیب وارد می کند.

قهوه

6. پروتئین را از صبحانه حذف می کنید. مصرف کربوهیدرات ها در وعده صبحانه به همراه حذف پروتئین باعث می شود تا به سرعت گرسنه شوید و نتوانید چندان منتظر وعده ناهار بمانید.

7. سبزیجات را از صبحانه حذف می کنید. حذف سبزیجات نیز درست مانند حذف پروتئین از صبحانه می باشد. این کار باعث گرسنگی شما و مصرف غذا های مضر می شود. همچنین مصرف سبزیجات می تواند برای صبح شما نشاط بسیار زیادی بیاورد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد