اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد قیمت طلا پس از چند هفته حرکت نزولی

قیمت طلا که برای چهار هفته متوالی حرکت نزولی را تجربه کرده بود، روز گذشته توانست جهت حرکت خود را معکوس کرده و بار دیگر رشد کند.

به گزارش سایت طلا، قیمت طلا در روز گذشته ابتدا به پایین ترین قیمت چند ماهه خود در نزدیکی 1790 دلار سقوط کرد اما در ادامه روز توانست خود را بازیابی کرده و به بالای 1800 دلار بازگردد.

در حال حاضر هر اونس طلا با قیمت 1827 دلار در حال معامله است که 2 دلار رشد روزانه را نشان می دهد. طلا در مسیر صعود خود مقاومت شدید 1836 دلاری را در پیش روی خود دارد که برای صعودی شدن باید از آن عبور کند.

طلا

مهم ترین رویداد اقتصادی امروز که سرمایه گذاران در انتظار ان هستند سخنرانی جروم پاول رئیس فدرال رزرو است. این سخنرانی می تواند مشخص کند که در جلسه آینده فدرال رزرو آیا افزایش شدید تر نرخ بهره یک گزینه برای این بانک خواهد بود یا خیر.

پیش از سخنرانی جروم پاول امروز قرار است داده های مربوط به خرده فروشی ایالات متحده منتشر شود که می تواند بر ارزش شاخص دلار تاثیر بگذارد. کارشناسان پیش بینی می کنند که این شاخص از 0.5 به 0.7 افزایش یافته باشد.

از منظر فنی تلاش خریداران برای افزایش قیمت طلا در صبح امروز در نقطه 1830 دلاری متوقف شد اما هم اکنون طلا بار دیگر در حال تلاش برای عبور از این نقطه است. طلا برای صعودی شدن نیاز دارد تا از عدد 1836 دلار که میانگین 200 روزه آن به شمار می رود عبور کند.

در صورتی که طلا بتواند بالا تر از 1836 دلار حرکت پایداری از خود نشان دهد، یک روند صعودی کوتاه مدت ایجاد شده که می تواند قیمت این فلز گرانبها را تا محدوده 1859 تا 1860 دلار افزایش دهد.

از طرف دیگر قیمت طلا در محدوده 1808 تا 1811 دلار از حمایت برخوردار بود و در صورت افت بیشتر در نقطه 1800 دلار پشتیبانی می شود. سقوط به زیر سطح 1800 دلاری می تواند قیمت طلا را به حمایت بعدی آن یعنی 1786 دلار برساند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد