اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افشاگری نایب‌ رئیس کمیسیون حقوقی مجلس از تخلف خودروسازان

نایب‌‌رئیس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حساب‌کشی مجلس با تحقیق و تفحص از شرکت‌ها خودروسازی گفت: مدیران شرکت‌های خودروسازی بیش از ۲۰۰ نیرو و مشاور از نزدیکان و اقوام خود استخدام کرده‌اند که این رویه باید اصلاح شود.

به گزارش سایت طلا، نایب‌ رئیس کمیسیون حقوقی مجلس با تأکید بر حساب‌کشی مجلس با تحقیق و تفحص از شرکت‌ها خودروسازی گفت: مدیران شرکت‌های خودرو سازی بیش از ۲۰۰ نیرو و مشاور از نزدیکان و اقوام خود استخدام کرده‌اند که این رویه باید اصلاح شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن نوروزی در بهارستان، با اشاره به مصوبه مجلس بر ارزانی خودرو در کشور اظهار داشت: واردات خودرو خارجی به کشور باید انجام شود زیرا که این مهم باعث کاهش قیمت و رقابتی شدن کیفیت خودرو خواهد شد.

وی افزود: خودور سازان داخلی باید بدانند که خودروهای بی‌کیفیت آن‌ها باعث واردات خودروهای خارجی شده است.

نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی مجلس در ادامه گفت: نظرات مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان، مجلس و دولت بر واردات خودرو است تا بخش کمبود خودرو در کشور تأمین شود.

نوروزی با بیان اینکه خودروسازان داخلی با افزایش قیمت مشکلات خودشان را حل می‌کردند ابراز داشت: وزیر صمت باید شرکت‌های سایپا و ایران خودرو و دیگر شرکت‌های وابسته را به بخش خصوصی واگذار کنند تا مشکلات حل شود.

وی به بدهی 80 هزار میلیاردی سالانه خودروسازان در کشور اشاره کرد و گفت: سهامداران اصلی و بخش خصوصی خودروسازان برنامه‌های مهمی برای این شرکت‌ها دارند و وعده داده‌اند در صورت خصوصی‌سازی هیچ بدهی نداشته باشند.

نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی مجلس بیان کرد: مدیران خودروسازها بیش از 200 نیرو و مشاور از اقوام خود را در شرکت‌ها استخدام کرده‌اند که باید این رویه به‌کارگیری و انتصابات فامیلی اصلاح شود.

نوروزی با تأکید بر کاهش قیمت خودروهای داخلی خاطرنشان کرد: مدیران گذشته و بازنشسته‌ها باید میزهای مدیریتی را رها کرده و جوانان انقلابی و مؤمن مدیریت را به دست بگیرند زیرا که تحقیق و تفحص در مجلس از خودروسازان رأی آورده است و قطعاً پیگیری خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد