اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اولین چیزی که در تصویر می بینید می تواند شخصیت شما را نشان دهد

تست های روانشناسی امروزه بسیار محبوب هستند. کاربران اینترنت آنها را دوست دارند و روانشناسان نیز از همین تست ها استفاده می کنند.

توجه به اولین تصویری که دیدید بسیار مهم است زیرا پس از مدتی قطعا تصاویر دیگری را خواهید دید. تیم مجله خبری طلا به شما پیشنهاد می کند یکی از این تست ها را امتحان کنید، اما آن را زیاد جدی نگیرید. این تست یک پرتره روانشناختی کامل از شخصیت شما به شما ارائه نمی دهد، اما اطلاعاتی در مورد شخصیت شما در اختیار شما قرار می دهد که باید آنها را در نظر بگیرید.

یک شیر

به احتمال زیاد شما همیشه به ریشه مسائل می‌رسید و از رویارویی با قوی‌ترین ترس‌هایتان نمی‌ترسید. شما آدم بسیار شجاعی هستید!

یک پرنده عجیب و غریب

شاید گاهی اوقات کمی سبکسر و در برخی موارد حتی بی مسئولیت هستید. در عین حال، شما شخصیت خلاق و میل به تغییر جهان به سمت بهتر شدن دارید.

یک اردک

این امکان وجود دارد که زندگی شما متشکل از انگیزه های عاطفی باشد. شما اغلب نوسانات خلقی سریع دارید و تمایل به تصمیم گیری ناگهانی دارید.

یک خرگوش

دوست دارید تمام عواقب هر عمل را در نظر بگیرید. منطق معمولاً در زندگی شما حرف اول را می زند، اگرچه این لزوماً به این معنی نیست که شما فردی سرد و بی احساس هستید.

ولورین

احتمالاً از طرفداران پر و پا قرص مارول هستید. هیچ چیز به اندازه لذت بردن از کاریزمای تونی استارک، استقامت عالی کاپیتان آمریکا یا ظاهر سنگین ولورین شما را خوشحال نمی کند.

بتمن

به احتمال زیاد شما از طرفداران دی سی با خیابان های تاریک شهر گاتهام و شروران درجه یک آن هستید. و البته، شما شوالیه تاریکی را می ستاید.

پوزه سگ

به احتمال زیاد شما شروع به تجزیه و تحلیل تصویر به روشی منظم کرده اید: از چپ به راست. این بدان معنا نیست که شما یک فرد معمولی هستید، بلکه بر طرز تفکر منطقی و تمایل طبیعی خود برای تجزیه و تحلیل مداوم واقعیت تأکید می کنید و احتمالاً زمانی که به سمت راست تصویر رسیده اید موفق به دیدن تصویر دوم شده اید.

پا و دم سگ

اگر تصویر را از راست به چپ تجزیه و تحلیل کردید یا بلافاصله متوجه ابهام آن شدید، احتمالاً تصمیمات اصلی تری را دوست دارید. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید از تفکر منطقی استفاده کنید -فقط زمانی که در تلاش برای حل یک مشکل هستید، از یک رویکرد خلاقانه استفاده کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد