اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک نماد را انتخاب کنید و ندای درونتان را بشنوید

چند بار احساس کرده اید که ندای درونتان می خواهد چیزی به شما بگوید، اما نمی توانید بفهمید که چه چیزی؟ با این تست به راز ضمیر ناخودآگاه خود پی ببرید.

چند بار احساس کرده اید که ندای درونتان می خواهد چیزی به شما بگوید، اما نمی توانید بفهمید که چه چیزی؟ با این تست به راز ضمیر ناخودآگاه خود پی ببرید. برای اینکه بفهمید صدای درونی شما چه چیزی می خواهد به شما بگوید و راه های لازم، حل مشکلاتتان را بیابید ، نمادی را که دوست دارید انتخاب کنید .

نماد شماره یک

شما قبلاً هر کاری که می توانستید انجام داده اید و امروز زمان استراحت و برداشت ثمره زحماتتان است. کائنات به شما هدیه شگفت انگیزی داده است وآن معنویت است. این هدیه بسیار بالاتر از یک هدیه مادی است (هدیه دانش)وقت آن است که این هدیه را به دیگران بدهید. به دوستان خود کمک کنید، یک کار ایجاد کنید و با انرژیتان، آگاهی دیگران را افزایش دهید.

نماد شماره دو

شما باید نقابتان را بردارید و تسلیم طبیعت شوید. دوباره با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار کنید، شما تنها نیستید، شما یکی از عناصر مهم جهان پهناور هستید. اکنون زمان تمرین است. رابطه زمانی شروع می شود که از خودتان شروع کنید.

نماد شماره سه

شما واقعا به کار کردن معتاد هستید ، وقت آن رسیده که استراحت کنید و کاری جدید و غیرعادی انجام دهید، خود را به یک ماجراجویی مشغول کنید وآنچه برایتان زیباست را به خاطر بسپارید و وقت خود را صرف این لذت ها کنید. با دستانتان چیزی بسازید. بدن خود را با محصولات مقوی سالم نگه دارید، با دوستانتان خوش بگذرانید. اطرافتان را با چیزها و افراد خوب احاطه کنید .اینگونه خواهید دید که دنیا چقدر شگفت انگیز است.

نماد شماره چهار

شما بیش از حد به اطرافتان توجه می کنید. به درونتان نگاه کنید. شما در قلبتان، پاسخ تمام سوالاتتان را خواهید یافت. وقت آن است که همه چیز را در افکارتان مرتب کنید. شما نیاز به پیاده روی دارید تا ذهن خود را آرام کنید و با خداوند صحبت کنید. مدیتیشن کنید و زندگی را زیادی سخت نگیرید.

نماد شماره پنج

اگر مرزهایی برای خودتان بسازید، نتیجه خوبی خواهید گرفت. از طریق مرزها، زندگیتان را نظم دهید و درک کنید که در حال حاضر به چه چیزی نیاز دارید. یاد بگیرید که در مورد اقدامات برنامه ریزی نشده نگران نباشید اما سعی کنید با برنامه ریزی جلو بروید. وقت آن رسیده است که انرژیتان را برای افرادی که از شما حمایت نمی کنند و سودی برای شما ندارند، هدر ندهید.

نماد شماره شش

دست از مبارزه با کائنات بردارید. زمان اعتماد به زندگی است سعی کنید به گذشته برنگردید و جریان زندگی را دنبال کنید. وقتی به آرامش و تعادل رسیدید، قدم بعدی شما را به جلو هدایت می کند. برای تصمیم گیری و نتیجه گیری وقت بگذارید و با سکوت به حرف درونتان گوش دهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد