اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جدیدترین قیمت دلار و یورو 21 اردیبهشت 1401

نرخ ارز در صرافی ملی امروز چهار شنبه برای دومین بار اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار 19 تومان افزایش یافت در حالیکه قیمت یورو 64 تومان نسبت به ابتدای روز کاهش یافت.

به گزارش سایت طلا،قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی به قیمت25727 تومان رسید. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز 25471 هزار تومان تعیین شد.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی ملی28427 تومان و قیمت خرید یورو در صرافی ملی28144 تومان اعلام گردید.

اقتصادآنلاین نوشت: قیمت دلار که روز گذشته افزایش قیمت را تجربه می‌کرد، در نهایت معاملات را با قیمت ٢٩ هزار و ۴٠٠ تومان به پایان برد. این اسکناس صبح امروز، ٢١ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ را با افزایش با نرخ ٢٩ هزار و ۵۵٠ تومان ثبت و در ادامه معاملات نوساناتی را تجربه کرد و تا نرخ ٢٩ هزار و ٨٩٠ تومان پیش رفت.

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۵۶١ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ٨٢٨ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز معاملاتی گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۵٣٩ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ٨٠٧ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایشی در حدود ٢٠ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٢٨٠ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۵٩٠ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٢٧١ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۵۵۵ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایشی در حدود ١٠ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

نرخ رسمی یورو و ۲۰ ارز کاهشی شد

بانک مرکزی در گزارشی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (چهارشنبه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه) اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۲۱ ارز کاهش و ۱۵ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ رسمی ۱۰ ارز ثابت ماند.

امروز هر دلار آمریکا ۴۲‌ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۱ هزار و ۷۲۳ ریال و یورو ۴۴ هزار و ۲۲۸ ریال ارزش‌گذاری شد.

برپایه این گزارش، هر فرانک سوئیس امروز ۴۲ هزار و ۲۲۰ ریال، کرون سوئد چهار هزار و ۱۷۱ ریال، کرون نروژ چهار هزار و ۳۱۸ ریال، کرون دانمارک ۵ هزار و ۹۴۶ ریال، روپیه هند ۵۴۴ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال قیمت‌گذاری شد.

همچنین امروز دینار کویت ۱۳۶ هزار و ۸۸۷ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۲ هزار و ۱۷۵ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۲ هزار و ۲۴۹ ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج‌هزار و ۳۵۱ ریال و ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۲ ریال تعیین قیمت شد.

هر دلار کانادا نیز ۳۲ هزار و ۲۲۷ ریال، دلار نیوزیلند ۲۶ هزار و ۳۹۷ ریال، راند آفریقای‌جنوبی ۲‌هزار و ۵۹۷ ریال، لیر ترکیه ۲هزار و ۷۵۵ ریال، روبل روسیه ۶۰۵ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۸۲ ریال و لیر سوریه ۱۷ ریال قیمت‌گذاری شد.

قیمت دلار استرالیا امروز ۲۹ هزار و ۸۲ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۱ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۱۹۷ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۸ هزار و ۵۰۲ ریال، ۱۰ روپیه سریلانکا یک هزار و ۱۵۱ ریال، کیات میانمار ۲۳ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۳ هزار و ۹۳۱ ریال، یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۹۸۱ ریال و دینار لیبی هشت‌هزار و ۷۵۳ ریال تعیین شد.

امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین ۶ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۱ هزار و ۲۹۸ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۵۸۴ ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۲ هزار و ۸۸۰ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۵۶۹ ریال، هر لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۸۸۵ ریال، یک‌هزار روپیه اندونزی ۲‌هزار و ۸۹۰ ریال، افغانی افغانستان ۴۸۲ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۲ هزار و ۴۳۲ ریال، منات جمهوری آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۱۵۸ ریال، سامانی تاجیکستان سه‌هزار و ۳۵۹ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و ۲۲ ریال قیمت خورد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد