اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دیگر مانند گذشته پرانرژی نیستید با این کارها به یک بمب انرژی تبدیل شوید

اگر روزهایتان یکنواخت و کسل کننده شده اند و دیگر انرژی زیادی حتی برای تفریح کردن ندارید این کارها شما را سرحال خواهند کرد.

به گزارش سایت طلا، در کنار دلایل فردی و عمومی مانند مشکلاتی که در پیچ و خم زندگی پیش می آید و باعث تحلیل رفتن انرژی می شوند چند دلیل عمده که در زیر به آنها اشاره می شود، بایستی جدی گرفته شوند:

1. بی نظم بودن

اگر مهارت های برنامه ریزی شما ضعیف است، مشکل خود را بپذیرید و نظم را به زندگی خود بیاورید. نیازی نیست که به فردی خیلی مرتب یا تمیز تبدیل شوید، کافی است با برداشتن گامهایی کوچک و ایجاد نظم و برنامه ریزی در چند حیطه مهم زندگی خود را از شر اتلاف وقت رها کنید.

بی انرژی

2. ریسک پذیر نبودن

باید از حاشیه امن خود بیرون بیاییم. گاهی باید خطرهای کوچک را پذیرفت، چرا که ممکن است پاداش و نتیجه بسیار خوبی به همراه داشته باشد. نمی توانیم یک جا بنشینیم، هیچ خطری را نخریم و در حسرت زندگی بهتر باشیم.

3. گیر افتادن در عادات

تغییرات کوچکی در زندگی خود ایجاد کنیم. برای این کار خلاقیت داشته باشیم و با ایجاد یک حرکت جدید در زندگی، از یکنواختی بیرون بیاییم. مثلا از مسیر جدیدی سر کار برویم. طرز پخت غذای جدیدی را یاد بگیریم. بدلی تعطیلات به منطقه جدیدی سفر کنیم. به جای اینکه پای شبکه های اینترنتی و تلویزیون بنشینیم مهارتی جدید بیاموزیم.

پر انرژی

4. زیادی جدی بودن و جدی گرفتن

ملاقات پزشک، انجام دادن کارهای بزرگ، یا ملاقات مافوق کارهای جدی به حساب می آیند. آیا زندگی هم به این اندازه جدی است. البته واقعا نیست. زندگی مهم است، ولی همه لحظات و رویدادهایش به این حد جدی نیست. گاهی ما همه رویدادهای زندگی را به اندازه هم جدی می گیریم. مثلا نپختن شام برای خانواده یا آماده شدن برای رفتن به سفر، در عین مهم بودن، اگر خیلی جدی گرفته شود به برنامه سنگینی تبدیل می شود که تنش زیادی بر ما تحمیل می کند.

یک دفترچه یادداشت داشته باشید و تمام قرار مدارها، ملاقات ها و برنامه های هفتگی خود را ثبت کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد