اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک جغد را انتخاب کنید و فال این هفته خود را بخوانید

با انتخاب غریزی یک تصویر، ناخودآگاه ما توسط اشکال، رنگ ها، برآمدگی ها و تفسیرها هدایت می شود.به طور خلاصه، این انتخابی است که از، وضعیت ذهنی و زندگی ما صحبت می کند.

با انتخاب غریزی یک تصویر، ناخودآگاه ما توسط اشکال، رنگ ها، برآمدگی ها و تفسیرها هدایت می شود.به طور خلاصه، این انتخابی است که از، وضعیت ذهنی و زندگی ما صحبت می کند.

به تصاویر زیر نگاه کنید و تصویری را انتخاب کنید که ابتدا توجه شما را به خود جلب می کند. سپس پیامی را که به شما میدهد بخوانید .

تست شماره 1

وقت آن است که واقعیت خود را بشناسید، خلق کنید و تعریف کنید. این تصویر به شما یادآوری میکند که تمام اقدامات شما باید زمانی باشد که واقعیت حال و آینده خود را بسازید. ناخودآگاه شما را به سمت رسیدن به چیزی سوق می دهد، یک رویای جداگانه، یک هدف بلندمدت که هرگز به آن نرسیده اید.

تست شماره 2

در زمان حال زندگی کنید. درلحظه زندگی کردن به شما توصیه میشود. به نظر می رسد غم و دلتنگی موضوعات تکراری در زندگی شما وجود دارد، اما لزوماً دلتنگی برای گذشته، مخصوص به فرد یا چیز خاصی نیست. شاید شما دوست دارید که به خاطرات گذشته یا اهدافی که داشتید و به آن نرسیده اید ، پایبند باشید. برای رهایی از هرگونه غم، باید درک کنید که ایدهها تغییر میکنند و اگر اولین ایدهای که امروز معتبر و مفید است، در سالهای بعد دیگر معتبرو خوب نباشد.

تست شماره 3

انسان، معمار ثروت خود است. زندگی شما با استعداد و تعهدتان به اهدافتان مشخص می شود. شما از آن دسته افرادی هستید که قاطعانه بر این باورند که اگر فردی واقعاً لایق باشد، دیر یا زود، پاداش دریافت خواهد کرد. با وجود این باور، فقط گاهی اوقات می توانید تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهدافتان بگذارید. شما از شکست خوردن می ترسید و با سخت کار کردن روی کارهایتان میخواهید، این ترس را از بین ببرید.

تست شماره 4

زمان اشتراک گذاری فرا رسیده است. کل کیهان در تعادل کامل کار می کند، اما به نظر می رسد همه این هماهنگی با زندگی درونی شما فاصله دارد. هر عملی پاسخی را ایجاد می کند و اگر باعشق رفتار کنید، زندگی به زودی به شما روی خوشبختی، شادی و رضایت را نشان می دهد. اگر کاری اشتباه انجام دهید به شما برمیگردد. درست است که ذات شما خوب است، اما اعمال شما همیشه با همدلی همراه نیست، بنابراین تلاش کنید با انجام کارهای خوب، به دیگران و افرادی را که دوستشان دارید آسیب نزنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد