اونس طلا2372.7
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

4 جفت غذایی که نباید کنار یکدیگر قرار دهید

اگرچه برخی از محصولات می توانند به خوبی با هم هماهنگ شوند، اما در واقع نمی توانند در کنار هم وجود داشته باشند.

برخی از غذاها اتیلن را منتشر می کنند که گازی است که سایر محصولات را زودرس می کند. همچنین محصولاتی وجود دارند که به گاز حساس هستند و در صورت قرار گرفتن در معرض گاز، سریعتر خراب می شوند. به همین دلیل است که برخی از غذاها باید به هر قیمتی از یکدیگر اجتناب کنند. ما در مجله خبری طلا توضیح می دهیم خوب است چه سبزیجات و میوه هایی را کنار هم بگذارید و کدام را در کنار یکدیگر بچینید.

1-سیب و هویج

سیب ها مقدار زیادی اتیلن تولید می کنند، به همین دلیل است که هنگام نگهداری آن ها با مواد غذایی دیگر باید مراقب باشید. به خصوص سیب را کنار هویج قرار ندهید. در غیر این صورت، هویج تنها پس از 2 هفته طعم تلخی پیدا می کند.

2-خیار و گوجه فرنگی

خیار به اتیلن بسیار حساس است. بهتر است آنها را با گوجه فرنگی نگهداری نکنید، اگرچه آنها یک جفت عالی را در سالاد درست می کنند. خیارها زودتر از زمانی که باید زرد می شوند. بهتر است آنها را در یخچال و گوجه فرنگی ها را در پیشخوان نگهداری کنید.

3-پیاز و سیب زمینی

پیازها به سرعت رطوبت را جذب می‌کنند اما باید خشک بمانند و سیب‌زمینی‌ها رطوبت زیادی از خود خارج می‌کنند، بنابراین نمی‌توانند در این نبرد همزیستی کنند. با گذشت زمان، سیب زمینی ها از چشم ها ریشه می گیرند و پیازها شاخه های سبز رنگ تولید می کنند.

4-موز و آووکادو

این یک مشکل است و به اهداف شما بستگی دارد. اگر آووکادوی شما بیش از حد رسیده است، آن را از موز دور نگه دارید. با این حال، اگر می خواهید زودتر برسد، می توانید با خیال راحت یک آووکادوی نارس را در یک کیسه کاغذی قرار دهید و آن را در کنار موز نگهداری کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد