اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

راهایی برای شادتر بودن بدون تکیه بر شریک زندگی

هر رابطه فراز و نشیب های خود را دارد. در حقیقت ، زندگی فراز و نشیب های خود را دارد. این کاملاً طبیعی است. چه کاری می توانید انجام دهید تا در رابطه خود شادتر باشید؟

هر رابطه فراز و نشیب های خود را دارد. در حقیقت ، زندگی فراز و نشیب های خود را دارد. این کاملاً طبیعی است. چه کاری می توانید انجام دهید تا در رابطه خود شادتر باشید؟

خاطرات شاد گذشته را به یاد آورید

به یاد بیاورید که چرا عاشق شریک زندگی خود شده اید. تحقیقات نشان می دهد که افراد خوشحال خاطرات شاد را بیشتر به یاد می آورند. یک لیست تهیه کنید و آن را با خود نگه دارید یا آن را در یک کشو قرار دهید که در آن بتوانید آن را پیدا کنید. وقتی شریک زندگی تان شما را ناراحت میکند ، به آن نگاه کنید. به خاطر داشته باشید که چقدربرایتان دوست داشتنی هستند.

شریک زندگی خود را اولویت قرار دهید

تلاش آگاهانه ای برای قرار دادن شریک زندگیتان در اولویت انجام دهید. آیا شریک زندگیتان استرس دارد؟ آیا بیمار شده است ؟ شما با اولویت قراردادن او می توانید حس مهم بودن را به اولقا کنید. سعی کنید وقتی اتفاق خوبی برای شما رخ می دهد ،آن را با همسرتان جشن بگیرید. خوشبختی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

متعهد به افکار شاد

فواید زیادی برای تفکر مثبت وجود دارد. این سیستم ایمنی بدن ما را بهبود می بخشد ، اضطراب را کاهش می دهد ، باعث می شود که شما درگیر رفتارهای ناسالم نشوید و شما را خوشحال تر می کند .شما افکار خود کنترل دارید. زندگی آن چیزی است که شما از آن را می سازید. انتخاب کنید تا بهترین زندگی خود را انجام دهید. شما می توانید افراد شاد را در همه جا پیدا کنید ، مهم نیست که به کجا بروید. در کشورهای فقیر تعداد زیادی از افراد خوشحال و شرایط زندگی ویران یا شرایط سخت دیگر وجود دارند.

از انتظارات خود خلاص شوید

چه کسی گفته که رابطه شما باید کامل باشد؟ یا اینکه خورشید باید هر روز در رابطه تان بدرخشد ؟چه کسی می گوید بچه های شما باید تمام وقت درست رفتار کنند یا همیشه بهترین نمرات را داشته باشند؟ این زندگی نیست. شما ممکن است بیشترین انتظارات را داشته باشید ، و حتی ممکن است احساس کنید که باید همیشه کامل باشید ، اما شما باید انتظارات خود را کمتر کنید ، ناامید نخواهید شد.رسانه های اجتماعی غالباً یک نیروی محرک در انتظارات غیرواقعی افراد هستند زیرا این امر به شما نگاه بی دردسر به خوشبختی افراد دیگر می بخشد.

انتظارات خود را مهار کنید. آیا انتظار دارید یک شریک بی عیب و نقص یا رابطه ای داشته باشید که عاری از هرگونه درگیری باشد؟ آیا انتظار دارید که ازدواج شما همیشه شاد باشد شما به چه چیزی نیاز دارید که واقعاً برای یک زندگی خوب مهم است؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد