اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هرگز به این ابراز علاقه ها از سوی دیگران جواب ندهید

گاه پیش می آید که فردی به شما علاقه پیدا کند و سعی کند آن را به شما ابراز کند اگر ابراز علاقه او شبیه به این 4 نوع ابراز علاقه است هرگز به او پاسخ ندهید.

به گزارش سایت طلا، ممکن است با فردی آشنا شوید و با خودتان فکر کنید که او فرد مناسبی برای زندگی کردن است و با ابراز علاقه او بر روی تصمیم خود مصمم شوید در صورتی که هر ابراز علاقه ای را نباید جدی بگیرید.

هنگامی که یک فرد به شما ابراز علاقه می کند به معنا نیست که او فردی مناسبی برای زندگی کردن است. براز علاقه و گفتن جمله دوستت دارم تمام ماجرا برای شروع یک زندگی نیست. خیلی معیار و ماک وجود دارد که شما باید آن ها را درنظر بگیرید.

4 نوع ابراز علاقه وجود دارد که به شما هشدار می دهند نباید به رابطه و مسیر خود با یک فرد ادامه دهید تا بتوانید زندگی و آینده خود را نجات دهید.

علاقه

فردی که می گویید دوست دارم اما قول ازدواج به تو نمی دهم

لازم نیست فردی که به شما ابراز علاقه کرده است به شما قول ازدواج بدهد اما باید بدانید فردی که به شما هیچ قولی نمی دهد نباید از او انتظار یک رابطه صمیمی و عاطفی کامل هم داشته باشید و پایه ی زندگی آینده خود را با او بنا بگذارید.

فردی که به شما ابراز علاقه می کند بدون آن که شما را دیده باشد

ممکن است ساعت ها و روزها بایکدیگر صحبت کنید و از طرز رفتار و حرف زدن یکدیگر خوشتان بیاید اما هیچ کدام از این صحبت ها نمی تواند به اندازه یک قرار ملاقات نزدیک به شما در شناخت دقیق و درست یک فرد کمک کند. تا زمانی که فرد مقابل را ملاقات نکرده اید به آینده فکر نکنید.

ازدواج

فردی که به تازگی از یک رابطه و ازدواج بیرون آمده است و به شما ابراز علاقه میکند

بعد از یک شکست عاطفی و عشقی، افراد احساساتی مانند افسردگی، خشم و عصبانیت و فکر تلافی و انتقام را تجربه می کنند. مراقب باشید تا تبدیل به پناهگاهی برای این افراد نشوید تا زمانی که مسئله خود را حل کنند و با خودشان کنار بیایند.

فردی که شما را در مدت کمی شناخته است و به شما ابراز علاقه می کند

اگر کسی بعد از 2 تا 3 روز آشنایی با شما ابراز علاقه شدیدی از خود نشان داد بهتر است بدانید این تصمیم و حرف حتی اگر صادقانه هم باشد اما بازهم عجولانه و از روی هیجان است و به همین سرعت می تواند ازبین برود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد