اونس طلا2337.71
مظنه15,076,000
18 گرم3,480,300
ارزش سکه33,966,228
قدیم (بهار)39,000,000
جدید (امامی)42,200,000
نیم24,800,000
ربع15,000,000

اگر فردی را نمیشناسید طالع بینی ماه تولد او را بخوانید( نیمه اول سال)

متولدین هرماه دارای ویژگی های مشترکی هستند که تنها با یک نگاه ساده به طالع بینی آن های می توانید به راحتی آن ها را بشناسید، با آن ها دوست شوید و یا از آن ها دوری کنید.

به گزارش سایت طلا، گاه پیش می آید که با فردی آشنا می شود اما از او شناخت کاملی ندارید، تنها کافی است طالع بینی او را بخوانید.

برای خواندن طالع بینی شخصیت های نیمه دوم سال می توانید به این خبر مراجعه کنید.

فروردین

فروردین ماهی‌ها معمولاً به خاطر جسارت بالایی که دارند ؛ مورد ستایش قرار می گیرند . آنها مدیر هستند و اعتماد به نفس این را دارند که بدون هیچ ترسی شرایط را رهبری کنند . معمولاً در زندگی مشترک مدیریت را به دست میگیرند و همین باعث می شود که دیگران غبطه این ویژگی شان را بخورند و توجهات رمانتیک زیادی را هم جذب می کنند .

اردیبهشت

یکی از ویژگی های مهم اردیبهشتی ها جذابیت شان برای همسرشان است . آنها به شدت برای شریک زندگی خود جذاب هستند و خیلی هم از لحاظ رابطه زناشویی افراد گرمی هستند . اردیبهشتی ها یک حس آرامش و پایداری را به رابطه میدهند و به همین دلیل همسرشان نمیتواند حتی کوتاه ترین دوری از آنها را تحمل کند . این ویژگی اردیبهشت ماهی ها برای اکثر افراد جذاب و ستودنی است .

شخصیت

خرداد

خرداد ماهی ها معروف به این هستند که شخصیت شان تغییر می کند ، اما در کنار آنها خسته نمیشوید . آنها می توانند خیلی سرگرم کننده و اجتماعی باشند و گاهی اوقات هم کاملاً . جدی می شوند . در واقع هر حسی که داشته باشند را انتقال می دهند ، اما به هر حال انسان های شاداب و سرزنده ای هستند و کنجکاوی زیادی برای کشف محیط اطرافشان دارند .

تیر

بعضی افراد از این که با احساسات شان مواجه شوند ، می ترسند ، اما هیچ تیرماهی از این موضوع نمی ترسد . هنگامی که آنها وارد یک رابطه احساسی می شوند به اندازه کافی صداقت عاطفی دارند . آنها افرادی هستند که هم شما را درک کنند ، هم به شما اعتماد میکنند و هم در لحظات سخت کنار تان هستند به همین دلیل معشوق هی یک تیرماهی بودن از دید بقیه ، خوش شانسی محسوب میشود .

طالع بینی

مرداد

مرداد ماهی‌ها عاشق مهمانی رفتن هستند . آنها خیلی خوب طیفه تعریف می کنند و دیگران را شاد می کنند . افراد مختلفی را به خودشان جذب می کنند و همیشه دور و بر آنها شلوغ است بطوری که برخی میگویند ، مرداد ماهی‌ها مهره مار ذاتی دارند . اگر بخواهید زمانی را با مرداد ماهی‌ها خلوت کنید ، احتمالاً برایتان سخت باشد که موقعیت مناسبی را پیدا کنید .

شهریور

شهریور ماهی‌ها در مورد اشخاص مختلف و موضوعات مختلف نظرات خوبی دارند ، روی هر مسئله ای تمرکز می کنند و تا جایی که بتوانند از آن چیزی یاد می گیرند . این افراد خوش فکر هستند ، تجزیه تحلیل خوبی دارند ، مهارت حل مسئله و مشکل در آنها بسیار بالاست . اگر مشکلی دارید که نیاز به یک راه حل دارد ، قطعاً یک شهریور ماهی می تواند به شما کمک زیادی کند و بهترین همراه و شریک برای شما باشد . او در زندگی مشترک هم با قدرت زیاد به همسرش کمک میکند و مشکلات را کنار می زند .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد