اونس طلا2295.68
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000
گزارش آگهی

سریال های خارجی بی نظیر کمتر دیده شده

سریال های خارجی در هر نوع ژانر و سبکی که باشند با مانور زیادی پخش می شوند و مرحله به مرحله آنها را میتوانیم رصد کنیم و این به لطف گسترش تجهیزات ارتباطی و بستر اینترنت است، الان با یک گوشی هوشمند راحت می شود فیلم و سریال های جدید را تماشا نمود.

سریال های خارجی در هر نوع ژانر و سبکی که باشند با مانور زیادی پخش می شوند و مرحله به مرحله آنها را میتوانیم رصد کنیم و این به لطف گسترش تجهیزات ارتباطی و بستر اینترنت است، الان با یک گوشی هوشمند راحت می شود فیلم و سریال های جدید را تماشا نمود. آثار ساخت هر کشور و زبانی که باشد اطلاع رسانی آن در حدیست که بینندگان با دیدن تریلر آنها میتوانند پیگیر انتشار باشند تا به محض اکران به تماشا آن بنشینند اما همیشه برخی سریال و فیلم های وجود دارد که کمتر از آنها شنیده ایم و در واقع کمی مورد ظلم واقع شده اند و حق آنهاست که حداقل در یک مقاله اشاره ای داشته باشیم و از داستان، بازیگران بگوییم، تمامی این آثار جذاب در دانلود سریال رسانه نیکی دیلی قرار گرفته اند.

معرفی سریال های کمتر دیده شده

1- زیاد ذوق زده نشو

سریال خارجی زیاد ذوق‌ زده نشو (Curb Your Enthusiasm) یک سریال کمدی آمریکایی محصول شبکه HBO است که در آن لری دیوید، نویسنده و تدوین‌ کننده سریال کمدی معروف ساینفلد، در نقش خودش بازی می‌ کند. این سریال چندین بار نامزد و یک بار برنده جایزه امی شده و یک جایزه گلدن گلوب نیز دریافت کرده‌ است.دیگر بازیگران این مجموعه جف گارلین، چریل هاینس، سوزی اسمن هستند. سبک این سریال به حالتی است که به گونه‌ای فیلم مستند از زندگی روزمره لری دیوید شباهت دارد. برای بازیگران این سریال دیالوگ‌های ازپیش‌آماده تهیه نشده و چارچوب موضوع به آن‌ها داده می‌ شود تا خود در آن چارچوب بداهه‌ گویی کنند. تمامی صحنه‌ها نیز با دوربین دستی فیلم‌برداری می‌ شود.

2- شتز کریک

شتز کریک (Schitt's Creek در تیتراژ Schitt$ Creek) مجموعه‌ ای تلویزیونی کمدی ساخت کانادا است. دن و یوجین لوی سازندگان آن هستند. پخش این مجموعه از ۱۳ ژانویه ۲۰۱۵ در سی‌ بی‌ سی تله‌ ویژن آغاز شد. فصل ششم و پایانی آن در ۷ ژانویهٔ ۲۰۲۰ آغاز و پخش شد. این سریال کانادایی توانست در دوره هفتاد و دوم جوایز امی ساعات پربیننده جوایز بهترین بازیگر زن و مرد در رشته طنز را به خاطر نقش‌ آفرینی کاترین اوهارا و یوجین لوی دریافت کند. انی مورفی و دن لوی نیز جوایز بهترین بازیگران نقش مکمل در رشته طنز را به خاطر حضور در این سریال دریافت کردند.

خانواده ثروتمند رز شامل جانی رز، سرمایه‌دار برجسته ویدئو کلوب پس از اختلاس مدیر اقتصادی‌ شان، ثروت‌ شان را از دست می‌دهند و باید زندگی‌شان را در در تنها دارایی‌ آنها، شهر کوچک شتز کریک بسازند. آن‌ها این شهر در سال ۱۹۹۱ به خاطر نام خنده‌ دارش به شوخی برای پسرشان خریده بودند.

3- غریبه

غریبه (Outlander) یک مجموعه تلویزیونی درام و تاریخی ساخت انگلیس و آمریکا است که بر اساس رمانی با همین نام از دایانا گابالدون ساخته شده ‌است. این مجموعه توسط رونالد دی مور توسعه یافته و بوسیلهه سونی پیکچرز تلویژن و لفت بنک پیکچرز برای شبکه استارز تهیه شده‌ است. این مجموعه در ۹ اوریل ۲۰۱۴ از شبکه تلویزیونی استارز به نمایش در آمد. بازیگرانی همچون؛ کترینا بلف، سم هیوین، گراهام مک‌تاویش، توبیاس منزیس در این سریال ایفای نقش می کنند. فصل دوم این سری به تعداد ۱۳ قسمت از آوریل تا ژانویه ۲۰۱۶، فصل سوم از سپتامبر تا دسامبر ۲۰۱۷ در ۱۳ قسمت، فصل چهارم از نوامبر ۲۰۱۸ تا ژانویه ۲۰۱۹ و فصل پنجم این مجموعه به تعداد ۱۲ قمست از ۱۶ فوریه ۲۰۲۰ تا ۱۰ می پخش گردید. همچنین شبکه استارز این مجموعه را برای فصل ششم تمدید کرده است. داستان مجموعه با پایان جنگ جهانی دوم در بریتانیا آغاز می‌شود، جایی که یک پرستار جنگ به نام کلِیر رَندال فریزر «کترینا بلف» به اتفاق همسرش فرانک «توبیاس منزیس» که استاد تاریخ دانشگاه آکسفورد می‌باشد و در طول جنگ به عنوان جاسوس در سازمان ام آی ۶ مشغول به خدمت بوده است تصمیم می‌گیرند تا بعد از مدت‌ها جدایی بر اثر جنگ به عنوان دومین ماه عسل خود به اینورنس اسکاتلند بروند اما.. دانلود سریال خارجی در رسانه نیکی دیلی با کیفیت های مختلف و دوبله فارسی مقدور است.

4- فلیبگ

سریال فلیبگ (Fleabag) یک سریال کمدی و درام انگلیسی است. این مجموعه را در اصل شرکت تصاویر دو برادر در یک قرارداد تولید مشترک با آمازون استودیوز برای کانال دیجیتال بی‌بی‌سی سه ساخته‌است.این برنامه نخستین‌ بار در ۲۱ ژانویه ۲۰۱۶ پخش شد. فیبی والر-بریج، سازنده و نویسنده سریال به‌عنوان قهرمان داستان ایفای نقش می‌ کند؛ «فلیبگ» زن جوان سردرگم و پریشان که در لندن زندگی می‌کند. پخش فصل دوم از ۴ مارس ۲۰۱۹ با اضافه شدن کریستین اسکات توماس، فیونا شو و اندرو اسکات شروع شد که مانند فصل یک موفق بود اما فیبی والر-بریج بازیگر نقش اول سریال را برای فصل سوم لغو کرد و گفت زیباست که در اوج کنار بروی. این سریال به‌طور خاص به‌خاطر شکستن دیوار چهارم، آن وقت‌هایی که «فلیبگ» قهرمان اصلی با دوربین صحبت می‌ک ند شناخته شده‌ است.

5- یلواستون

یلواستون (Yellowstone) سریالی درام آمریکایی است که توسط تیلور شریدان برای پارامونت نتورک ساخته شده‌ است. این مجموعه اولین بار در ۲۰ ژانویه ۲۰۱۸ به نمایش درآمد. در فوریه ۲۰۲۰، پارامونت مجموعه را برای فصل چهارم تمدید کرد که در ۷ نوامبر ۲۰۲۱ پخش شد.از بازیگران آن میتوان به؛ کوین کاستنر، لوک گریمز، کلی ریلی، وس بنتلی، کول هاسر، کلسی چو، دنی هوستون، گیل بیرمنگام، کرن پیتمن اشاره کرد.

این مجموعه تلویزیونی روایت داستان مزرعه داریست اهل ایالت مونتانا با گذشته‌ایی نه چندان پاک، که با مساحت ۸۰۰ کیلومتر مربع بزرگترین مزرعه و ملک این ایالت را دارا است. به دلیل واقع شدن این مزرعه در املاک سرخ‌پوست‌ها، همواره درگیری‌هایی بین قبایل سرخ‌ پوست و این فرد واقع می‌شود. این مزرعه‌دار با نفوذ، که بازیگر و تهیه‌کننده بزرگ هالیوود، کوین کاستنر بازیگر نقش آن می‌باشد بر تمام سیاستمداران و گله‌داران ایالت نفوذ دارد ولی اوضاع به این منوال باقی نمی‌ماند و رقیبان و دشمنان او همواره در حال دسیسه و مقابله با او می‌ باشند. با همه این تلاش‌ها و مشکلات، او امید چندانی به فرزندان خود و حفظ آینده این مزرعه ندارد.

6- اوزارک

اوزارک (Ozark) مجموعه مهیج و جنایی آمریکایی به کارگردانی بیل دوبو تهیه‌کنندگی مدیا رایتز کپیتال است. ستاره این سریال جیسون بیتمن است که دو اپیزود اول و دو اپیزود آخر را هم کارگردانی کرده‌ است.فصل اول مجموعه متشکل از نه قسمت یک‌ ساعته و یک قسمت هشتاد دقیقه‌ ای (قسمت آخر) است.این مجموعه در ۲۱ ژانویه ۲۰۱۷ از نت‌فلیکس پخش شد. فصل دوم این مجموعه در ۱۰ قسمت ساخته شده و در ۳۱ اوریل ۲۰۱۸ منتشر شد. فصل سوم این مجموعه در ۱۰ قسمت ساخته و در ۲۷ مارس ۲۰۲۰ منتشر شد.دیگر بازیگران این سریال؛ جیسون بیتمن، لورا لینی، سوفیا هابلیتس، اسکایلر گیرتنر، جولیا گارنر، جوردانا اسپیرو، جیسون باتلر هارنر، آسای مورالس ، پیتر مولان می باشند.

بیتمن در نقش یک برنامه‌ ریز مالی به نام مارتی بیرد و لورا لینی در نقش همسر او وندی ظاهر شده‌اند. مارتی پس از به مشکل خوردن برنامه پول‌شویی برای کارتل مواد مخدر مکزیک به سرعت خانواده‌ اش را از حومه شیکاگو به محلی برای تفریحات تابستانی در اوزارکس میزوری منتقل می‌ کند و باید بدهی‌ اش را به رئیس کارتل بپردازد.

7- متل بیتس

متل بیتس (Bates Motel) با ژانری ترسناک، مهیج و دراما پخش شده از سال ۲۰۱۳ است که داستان آن پیش‌ درآمدی از داستان فیلم روانی از آلفرد هیچکاک بر می‌گردد اما با این تفاوت که داستان در زمان کنونی رخ می‌دهد.این سریال در ۵ فصل و۵۰ قسمت تهیه شده است.بازیگران این اثر عبارتند؛ ورا فارمیگا، فردی هایمور، مکس تیریوت، اولیویا کوکه، نیکولا پلتز، نستر کاربونل، کنی جانسون .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد