اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اظهار نظر پوتین درباره اقتصاد روسیه و ارزش روبل

رئیس‌جمهوری روسیه گفت، اوضاع اقتصادی این کشور در مسیر کسب ثبات بوده و ارزش روبل (واحد پول روسیه) دارد به ارزش آن در اوایل ماه فوریه (پیش از آغاز حمله روسیه) بازمی‌گردد.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه گفت: روسیه در برابر این فشار بی‌سابقه مقاومت کرده است. وضعیت در حال رسیدن به ثبات است، نرخ ارز روبل به نیمه نخست ماه فوریه بازگشته و با تراز پرداخت‌های بین‌المللی قوی تعریف می‌شود.

پوتین گفت، مازاد حساب فعلی تراز پرداخت‌ها در روسیه در سه‌ماهه نخست سال میلادی جاری از ۵۸ میلیارد دلار فراتر رفته و «به بالاترین میزان خود رسید.» او همچنین گفت که ازرهای مبادله شده در حال بازگشت به نظام بانکی این کشور بوده و حجم سپرده‌گذاری مردم روسیه در حال افزایش است.

پوتین همچنین گفت که تورم در حال رسیدن به ثبات است.

پوتین ثبات بلندمدت مالی روسیه در سطوح فدرال و منطقه‌ای را وظیفه کلیدی مقامات این کشور دانست. او خاطرنشان کرد که در سه ماهه نخست سال میلادی جاری حجم بی‌سابقه‌ای از مازاد در نظام بودجه این کشور ثبت شد.

رئیس‌جمهوری روسیه همچنین از مقامات کشورش خواست به خواست داخلی مردم روسیه توجه کرده و تسهیلات مالی برای کسب‌وکارها را بهبود بخشند.

او همچنین نرخ بیکاری روسیه را تا نسبتا پایین توصیف کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد