اونس طلا2414.89
مظنه14,716,000
18 گرم3,397,200
ارزش سکه33,155,148
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,300,000
ربع14,900,000

افتتاح جنجالی یک باشگاه بدنسازی/ گران‌ترین مسافر این سفر برای آمدن به ایران چقدر پول گرفت؟

لوتار ماتئوس، مارکوس مرک و کولینا برای افتتاحیه یک سالن ورزشی به تهران آمدند اما سوال مهم این است که اسطوره‌های فوتبال جهان چقدر برای حضور در تهران پول گرفته اند؟

طی روز‌های گذشته افتتاح یک باشگاه بدنسازی در شمال شهر تهران با حضور فوتبالیست‌های سابق و مطرح دنیا در فضای مجازی خبرساز شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبر آنلاین، لوتار ماتئوس، مارکوس مرک و کولینا برای افتتاحیه یک سالن ورزشی به تهران آمدند اما سوال مهم این است که اسطوره‌های فوتبال جهان چقدر برای حضور در تهران پول گرفته اند؟

احتمالا ویدئوی حضور لوتار ماتئوس در تهران ظرف ۴۸ ساعته گذشته، حداقل چند بار در فضای مجازی مقابل چشمان شما آمده است. او دنبال علی دایی بود و می‌گفت آقای گل سابق جهان در تهران است، ولی جواب تماس‌ها و پیام‌هایش را نمی‌دهد. در کنار این، ویدئوهای دیگری هم از حضور او به همراه آندریاس برمه (زننده گل برتری آلمان در فینال جام جهانی ۱۹۹۰ مقابل آرژانتین) مارکوس مرک (داور پیشکسوت آلمان) و همین‌طورپیر لوییجی کولینا (یکی از برترین داوران جهان و رئیس کمیته داوران فیفا) در فضای مجازی منتشر شد.

حضور ناگهانی آن‌ها در تهران، غافلگیری بزرگ روز جمعه بود. خیلی‌ها مشتاق بودند بدانند میزبان این چهره‌های سرشناس چه کسانی هستند؟ فدراسیون فوتبال؟ یک باشگاه فوتبال؟ یک شرکت بزرگ خصوصی؟ احتمالا به ذهن هیچکس خطور نمی‌کرد که ماتئوس و برمه به همراه دو چهره مطرح دنیای داوری تنها برای قیچی کردن روبان افتتاحیه یک باشگاه بدنسازی در تهران آمده باشند، اما این عین واقعیت بود. یک فرد متمول که به تازگی باشگاهی مدرن افتتاح کرده، با پرداخت رقمی بین ۵ هزار تا ۱۰هزار دلار، آن‌ها را برای ۲۴ ساعت به تهران کشانده بود.

فرارو نیز نوشت:جالب اینجاست که در مراسم افتتاحیه این باشگاه بدنسازی، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی هم حضور داشت! گویا ماتئوس گران‌ترین مسافر این سفر ۲۴ ساعته به ازای دریافت ۱۰ هزار دلار (حدودا ۲۵۴میلیون تومان) بوده است، البته معلوم نیست ریشه این پول‌ها از کجاست و این ولخرجی‌های یک شبه بر چه مبنایی صورت می‌پذیرد

طبق شنیده‌ها هزینه یک سال حق عضویت این باشگاه سوپر لاکچری ۳۲۰ میلیون تومان خواهد بود. به عبارتی برای استفاده از امکانات این باشگاه که گفته شده از کادر مربیگری و پزشکی آلمانی استفاده می‌کند باید ماهی ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بپردازید.

هنوز به طور کامل مشخص نیست این باشگاه اشتراک‌های ماهانه و ارزان قیمت‌تر با امکانات کمتر و تعداد روز محدودتر هم دارد یا نه، اما گویا اشتراک طلایی‌اش که به مشترک اجازه می‌دهد هر روز از امکانات مجموعه استفاده کند، نزدیک ۲۷ میلیون تومان در ماه خواهد بود.

علی‌رغم شایعات اما، امیرحسین اصلانیان مهاجم اسبق پرسپولیس که آن شب در مراسم افتتاحیه باشگاه حضور داشت، می‌گوید "برای میهمانان اعلام شد هزینه یک سال باشگاه، ۱۲۴ میلیون تومان است که به حاضرین در صورت تمایل، ۲۵ درصد تخفیف افتتاحیه هم داده می‌شود."

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد