اونس طلا2337.71
مظنه14,736,000
18 گرم3,401,800
ارزش سکه33,200,208
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,350,000
نیم23,800,000
ربع14,400,000

چرا باید حداقل یک وعده غذا در روز را خانوادگی بخوریم؟

خوردن غذا در جمع خانواده مزایای بسیاری دارد. از جمله این مزیت ها تربیت و رشد بهتر فرزندان است.

به گزارش سایت طلا، خوردن یک وعده غذایی برای تمام اعضای خانواده این فرصت را ایجاد می کند تا زمانی در روز را به خانواده خود اختصاص دهند. در ادامه می توانید بعضی از مزایای خوردن یک وعده غذایی در جمع خانواده را بخوانید.

1. یادگیری اخلاق خوب: کودکان هنگام غذا خوردن باهم رفتار والدین خود را تقلید می کنند. در این حالت والدین می توانند از این فرصت برای نشان دادن نحوه رفتار صحیح هنگام صرف غذا استفاده کنند.

خانواده

2. عملکرد بهتر در مدرسه: کودکانی که با والدین خود غذا می خورند نمرات بهتری نسبت به کودکانی که به تنهایی غذا می خورند می گیرند. احتمال می رود دلیل این مسئله این است که وعده های غذایی که والدین برای کودکان خود تهیه می کنند ارزش غذایی بسیار بالاتری دارد.

3. غذای سالم: والدینی که در خانه غذا تهیه کرده و با یکدیگر مصرف می کنند، عموما با مواد اولیه با کیفیت تری غذا را درست می کنند که در نتیجه باعث باعث می شود تا کودکان غذای سالمی مصرف کنند.

4. انعطاف پذیری بیشتر: یک جمع خانوادگی دنج به کودکان کمک می کند تا با صراحت بیشتری درباره احساسات خود صحبت کنند. کودکان و نوجوانان هنگام صرف غذا با والدین خود ارتباط بهتری با والدین را تجربه می کنند.

غذا خوردن

5. افزایش اعتماد به نفس: این فرصت که والدین و کودکان در هنگام غذا خوردن در کنار یکدیگر قرار می گیرند و زمانی را باهم می گذرانند باعث ایجاد احساس تعلق در هر دو می شود و این مسئله در نهایت مانع از ایجاد افسردگی در نوجوانان می شود.

6. خودکفایی بیشتر: خوردن غذا در کنار یکدیگر باعث ایجاد همکاری در بین خوانده می شود. برای مثال تصمیم گیری درباره وعده های غذایی و یا خرید می تواند خودکفایی و استقلال را به کودکان آموزش دهد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد