اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با انجام این کار ها هنگام خرید رابطه موفقی داشته باشید

امروزه خرید کردن و مراجعه به بازار های مختلف برای خرید تبدیل به یکی از سرگرمی های مورد علاقه زوج ها شده است. متخصصان بر این باورند که انجام برخی کارها هنگام خرید می توان رابطه موفق تری داشت.

به گزارش سایت طلا، هنگامی که خرید می کنیم احساس رضایت بسیاری به دست می آوریم. در صورتی که برخی از کارها را هنگام خرید انجام دهیم، این احساس رضایت می تواند در رابطه اتفاق افتاده و باعث تحکیم رابطه شود.

1. هنگام خرید در مغز دوپامین و اندورفین ترشح شده و باعث ایجاد حس خوبی در ما می شود. هنگامی که با همسر خود به خرید رفته و برای یک دیگر هدیه های کوچک بگیرید این احساس خوب می تواند به رابطه شما معطوف گردد.

حس رضایت

2. خرید می تواند یک زمان با کیفیت برای بودن در کنار یکدیگر باشد. تنها لازم است به جای رفتن به همان بازار ها و فروشگاه همیشگی، به یک مکان جدید برای خرید بروید و زمان خوبی را با یکدیگر سپری کنید.

3. صحبت کردن در هنگام خرید می تواند باعث شود تا چیز های جدیدی درباره یکدیگر کشف کنید. برای مثال اگر به لباس فروشی بروید ممکن است درباره سلیقه همسرتان چیز های بیشتری بفهمید که برای هردو شما احساس خوبی را ایجاد می کند.

خرید

4. هنگام خرید شما می توانید با خرید چیز های مختلفی که شریک زندگی تان دوست دارد وی را به خود جذب کنید. برای مثال می توانید پیراهن هایی با رنگ روشن بخرید تا همسرتان را شیفته خود کنید.

5. حرف زدن هنگام خرید کردن با یکدیگر مهم ترین بخش است. ممکن است شما به جایی بروید اما هیچ چیزی نخرید. فراموش نکنید که خرید کردن هدف اصلی نیست بلکه وقت گذراندن و حرف زدن شما با یکدیگر مهم ترین بخش روزتان بوده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد