اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شما کدام گروه دوستانه را انتخاب می کنید؟

همه دوستی ها مثل هم نیستند. دوستی و گروه های دوستانه متفاوت هستند. ممکن است شما عضو یک گروه دوستی باشید فقط برای یک هدف خاص

همه دوستی ها مثل هم نیستند. دوستی و گروه های دوستانه متفاوت هستند. ممکن است شما عضو یک گروه دوستی باشید فقط برای یک هدف خاص. یا ممکن است عضو چند گروه دوستانه باشید. بهرحال یکی از گروه های موجود در تصویر را انتخاب کنید و در ادامه درباره آن بخوانید.

1

اگر این گروه از دوستان را انتخاب کرده اید، دوستی ایده آل شما دوستی است که در آن بتوانید در مورد هر چیزی که احساس می کنید بدون نگرانی درباره آنچه که آنها فکر می کنند صحبت کنید. از گفتن جزئیات صمیمی یا بسیار عمیق در مورد خودتان خجالت نمی‌ کشید، زیرا احساس امنیت می ‌کنید و می‌ دانید که مورد قضاوت قرار نخواهید گرفت. برای شما، دوستی مانند جایی ست که در آن آزاد هستید تا واقعا همان چیزی که هستید را نشان دهید بدون اینکه بخواهید آسیب ببینید.

2

برای شما دوستی تقریباً مانند انتخاب برادرانتان است. در واقع، شما بیشتر از بسیاری از اعضای خانواده خونی خود با دوستان خود ارتباط برقرار می کنید. دوست ایده آل شما وفادار و همراه است و از انجام دادن هیچ کاری شانه خالی نمی کند و هر زمان که به آن نیاز داشتید نیاز در کنارتان بوده است.

3

فکر می‌کنید دوستان کسانی هستند که می ‌توانید با آنها درباره ایده‌ها و خیال ‌پردازی‌هایی صحبت کنید که ممکن است دیگران حتی متوجه نشوند. دوست دارید در گروهی باشید که با آن ها بتوانید فیلم ببینید و به موسیقی گوش دهید و تا شب به بازی ها و سرگرمی ها یمتفاوت مشغول باشید.

4

اگر این گروه را انتخاب کرده اید، دوستی ایده آل برای شما رابطه ایست است که در آن انتظار زیادی وجود ندارد و محدویت خاصی هم نیست و آزادی حرف اول را می زند. به همین دلیل است که می‌ت وانید دوستانی داشته باشید که اکثر اوقات آنها را نمی‌ بینید و چند اتفاق مهم از زندگی آن ها را از دست می دهید، اما می‌ دانید که همه چیز نرمال است و زمانی که به آنها نیاز داشته باشید در کنارتان خواهند بود. به طور خلاصه، دوستی ایده آل برای شما همراه با آزادی است.

5

دوستی یکی از آن ارزش های اساسی در زندگی شماست. شما از کودکی دوستان خوبی داشته اید. مهم نیست که از زمان دوستی تان چند سال می گذرد یا چه تغییراتی را تجربه کرده اید اما احساس می کنید که این پیوند برای همیشه باقی است.

6

اگر این گروه را انتخاب کرده اید، دوستانتان برای شما مانند یک قبیله هستند. همه از یکدیگر حمایت می کنند و از یکدیگر محافظت می کنند و برای همه نیز نقش هایی وجود دارد. شما احساس می کنید که مورد توجه قرار می گیرید، درک می شوید و مهمتر از همه، احساس می کنید که بخشی از چیزی هستید که برای شما خوب است، بقیه شما را همراهی می کنند و شنوای نظراتتان نیز هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد