اونس طلا2338.1
مظنه14,656,000
18 گرم3,383,300
ارزش سکه33,019,968
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,500,000
ربع14,500,000

افزایش بهای نفت خام در بازار‌ انرژی

قیمت نفت خام پس از آنکه آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد کاهش تقاضا نمی‌تواند توقف عرضه نفت از روسیه را جبران کند روند صعودی به خود گرفت.

به گزارش سایت طلا، قیمت نفت خام پس از آنکه آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد کاهش تقاضا نمی‌تواند توقف عرضه نفت از روسیه را جبران کند روند صعودی به خود گرفت.

به دنبال افزایش غیرمنتظره ذخایر نفت خام در آمریکا و نیز نشانه‌هایی از پیشرفت در مذاکرات صلح روسیه و اوکراین روز گذشته قیمت نفت خام اندکی کاهش یافت. اما امروز به پس از انتشار گزارش آژانس بین المللی انرژی مبنی بر اینکه حتی در صورت کاهش تقاضا باز هم نمی‌توان توقف عرضه نفت خام روسیه به بازار را جبران کرد شاخص‌های نفتی بار دیگر با افزایش قیمت مواجه شدند.

از این رو، بهای معاملات آتی نفت برنت دریای شمال با ۰.۶۷ درصد افزایش به ۹۸ دلار و ۶۸ سنت در هر بشکه رسید. نفت خام وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا هم با ۰.۸۶ درصد افزایش ۹۵ دلار و ۸۶ سنت در هر بشکه داد و ستد شد.

به گفته تحلیلگران، ابهام درباره میزان نوسانات نفت روسیه و عدم اطمینان از کاهش تقاضای نفت خام در بازار‌های انرژی سرمایه گذاران را دچار آشفتگی کرده است.

همچنین گزارش مرکز داده‌های انرژی آمریکا نشان می‌دهد این کشور در هفته منتهی به ۱۱ مارس با بیش از ۴.۳ میلیون بشکه افزایش ذخایر نفتی مواجه شده است که این میزان بیش از پیش بینی تحلیلگران در این بازه زمانی بوده است.کارشناسان بازار انرژی می گویند تحریم های نفتی روسیه بازار انرژی را بیشتر از آنچه تصور می شود تحت تاثیر قرار خواهد داد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد