اونس طلا2337.71
مظنه14,971,000
18 گرم3,456,000
ارزش سکه33,729,663
قدیم (بهار)38,400,000
جدید (امامی)41,250,000
نیم24,500,000
ربع14,750,000

بهترین آبمیوه برای تامین ویتامین دی بدن

ویتامین دی برای بسیاری از فرآیند های حیاتی بدن ضروری است از این رو مصرف آن توسط متخصصان توصیه می شود. حال شما می توانید با مصرف این آبمیوه ویتامین دی بدن خود را تامین کنید.

به گزارش سایت طلا، دریافت ویتامین D کافی برای استخوان ها، سلامت روانی و سیستم ایمنی بدن شما بسیار مهم است. ویتامین دی را می توان با قرار گرفتن در معرض آفتاب به دست آورد اما همیشه این کار امکان پذیر نیست.

شما همچنین می توانید ویتامین D را از طریق مکمل ها و برخی مواد غذایی نیز دریافت کنید. غذاهایی مانند ماهی سالمون، شیر گاو، ماست، انواع خاصی از قارچ، ماهی تن و تخم مرغ همگی سرشار از ویتامین D هستند و می توانند به شما در برآوردن مقادیر توصیه شده روزانه کمک کنند.

آب پرتقال

اگرچه شیر یک نوشیدنی عالی برای افزایش سطح این ویتامین است اما بسیاری از افراد تمایل چندانی به نوشیدن شیر ندارند. از این رو شما می توانید آب پرتقال غنی شده با ویتامین دی را به عنوان یک جایگزین مناسب برای تامین این ویتامین در نظر بگیرید.

آب پرتقال حاوی تعداد بسیاری از مواد مغذی مفید مانند ویتامین C، پتاسیم، فولات، منیزیم و آنتی اکسیدان هایی مانند فلاونوئیدها و کاروتنوئیدها است. به دلیل وجود این مواد مغذی، آب پرتقال به تقویت ایمنی، محافظت از سلامت قلب و کاهش التهاب کمک می کند.

آبمیوه

ویتامین D به شکل طبیعی در آب پرتقال یافت نمی شود. اما نسخه های غنی شده این آبمیوه با ویتامین دی و کلسیم وجود دارد که می توانید آنها را تهیه کرده و از رسیدن ویتامین دی به بدن اطمینان حاصل کنید.

تحقیقات نشان داده است که آبمیوه های غنی شده با ویتامین دی به همان اندازه مصرف مکمل ها تاثیر دارد. بدین شکل شما می توانید همزمان آبمیوه خود را بنوشید و از مزایای آن برای سلامتی نیز بهرمند شوید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد