اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اظهارات ایلان ماسک درباره نفت

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت سازنده خودروی برقی تسلا اعلام کرد تولید سوخت فسیلی بیشتر در حال حاضر ضروری است حتی اگر برای شرکت وی بد باشد.

به گزارش سایت طلا ، این میلیاردر برجسته در توییتی نوشت: متنفرم که این را بگویم اما ما به افزایش فوری تولید نفت و گاز نیاز داریم. جنگ در اوکراین عرضه سوخت را محدود کرده و قیمتهای بنزین را بالا برده است.

ماسک گفت: استفاده از مدلهای برقی و روی آوردن به سوی انرژی تجدیدپذیر نمی تواند به سرعت کافی انجام بگیرد تا مصرف کنندگان را از قیمتهای بالاتر سوخت در کوتاه مدت در امان نگه دارد. روشن است که این امر روی تسلا تاثیر منفی می گذارد اما راهکارهای انرژی پایدار نمی توانند به سرعت واکنش نشان دهند تا جایگزین صادرات نفت و گاز روسیه شوند.

توییتهای ماسک در حالی منتشر شد که به گفته منابع آگاه، دولت بایدن پس از مخالفت اولیه با ایده ممنوعیت واردات نفت روسیه به آمریکا، سرگرم بررسی چنین گزینه ای است. مدیران صنعت نفت آمریکا هم خواستار حمایت برای افزایش تولید شده اند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، قیمتهای نفت هفته گذشته رشد چشمگیری داشتند و همزمان قیمت همه کالاها از محصولات کشاورزی و فلزات گرفته تا بنزین تحت تاثیر حمله روسیه به اوکراین، افزایش پیدا کردند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد