اونس طلا2299.42
مظنه14,976,000
18 گرم3,457,200
ارزش سکه33,740,928
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

5 خواسته ای که اگر شریک عاطفی، دوستتان داشته باشد، از شما نمی خواهد

آیا از خواسته های شریک عاطفی، می توان به صداقت دوست داشتن وی پی برد؟

رابطه عاشقانه

روابط عاشقانه وقتی زیباست که با فرد مناسبی باشید؛ اگر نه، احساس فشار و ناراحتی همیشه در رابطه خود احساس می کنید! خب، در اینجا 5 مورد وجود دارد که اگر شریک عاطفیتان واقعاً شما را دوست داشته باشد، آنها را مطالبه نخواهد کرد!

1. درخواست انجام کاری بدون رضایت!

شریک عاطفی ای که صداقت ندارد اغلب شما را به کاری بدون رضایتتان مجبور می کند یا ابتدا از شما نمی‌پرسد که آیا می‌خواهید این کار را انجام دهید یا خیر و حتی اگر نه بگویید باز هم به نام عشق به خواسته خود اصرار دارد. توجه داشته باشید که اعمال او نشان می دهد که به شما و خواسته هایتان احترام نمی گذارد.

در مقابل یک شریک صادق، قادر خواهد بود حد و مرزها را تعیین کند و به توافق یا تصمیم شریک خود احترام بگذارد. او می داند که چه خواسته ای داشته باشد و از چه چیزی اجتناب کند؛ به این ترتیب می توانید احساس راحتی و امنیت در کنار او کنید و رابطه ای که در آن هستید می تواند همیشه هماهنگ باشد.

2. همیشه باید او را همراهی کنید!

علاوه بر این، شریکی که صمیمانه به شما عشق می ورزد از شما نمی خواهد که همیشه او را همراهی کنید. او متوجه می شود که زندگی تماماً عاشقانه نیست، بنابراین می تواند به شما اجازه دهد مراقب چیزهای دیگر باشید و قدرت درک شما و شرایط را دارد.

3. درخواست پول برای نیازها و خواسته های وی!

شریکی که صمیمانه شما را دوست دارد نیز بعید است که شما را مجبور به تامین مالی نیازها و خواسته هایش کند. او تمایل دارد از وابستگی به شما امتناع کند و به شما مانند «کیف پول پیاده» نگاه نکند!

4. درخواست از شما برای ترک دوستانتان!

اگر شریک عاطفی شما در عشق، صداقت نداشته باشد، احتمالاً از شما می خواهد که دوستان خود را ترک کنید. هدف وی این است که همیشه بتوانید بدون نیاز به گذراندن وقت با دیگران، از جمله اقوام نزدیک، روی او تمرکز کنید.

چنین خواسته هایی شما را به یک فرد کمتر اجتماعی تبدیل می کند، چراکه اجازه ندارید روابط خود را گسترش دهید. به یاد داشته باشید که زندگی همیشه در مورد یک نفر نیست و شما نیاز به روابط اجتماعی دارید.

5. اصرار دارند شما را تغییر دهد!

پارتنری که صمیمانه شما را دوست دارد مطمئناً به ظاهر شما اهمیتی نمی دهد؛ او می تواند شما را همانطور که هستید بپذیرد بدون اینکه نظر بدی بدهد و حتی شما را مجبور به تغییر کند که اغلب می تواند باعث ایجاد احساس ناراحتی شده و عزت نفس و اعتماد به نفس شما دچار آسیب شود. با اینحال افرادی که از، از دست دادن می ترسند معمولا حاضر به انجام هر کاری هستند حتی اگر احساس فشار و اضطراب کنند که مطمئنا به خود آسیب می زنند.

این 5 چیزی است که اگر شریک زندگی تان واقعا صمیمانه شما را دوست داشته باشد از شما مطالبه نمی کند. آیا شما هم جزو کسانی هستید که با چنین فردی در ارتباط هستید؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد