اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا می خواهید بدانید چه شخصیتی دارید ؟ یک صدف را انتخاب کنید

برای پی بردن به برخی از لایه های شخصیت تان می توانید این تست را انجام دهید.

برای پی بردن به برخی از لایه های شخصیت تان می توانید این تست را انجام دهید.

شماره یک

در زندگی با مشکلات سخت و مختلفی روبرو بوده اید و یاد گرفته اید که چگونه خودتان را از موقعیت های سخت و استرس زا خلاص کنید. بدانید که آنچه شما را نکشد قوی ترتان می کند. پشت ظاهر سخت شما روح آرام و لطیفی وجود دارد که هرکسی از آن باخبر نیست. پذیرش افراد منفی در زندگی برای شما سخت است. با این حال، سعی نکنید با صحبت کردن آن ها را تغییر دهید و هرکس را همان گونه که هست بپذیرید. انرژی کائنات همواره همراه شماست. آنها از شما مراقبت می کنند و انرژی شان نور مسیری است که مشغول طی کردن آن هستید.

شماره دو

وجود شما مانند پرتو آفتاب است و دوست دارید با عشق و مهربانی آن را بین همه تقسیم کنید اما این موضوع نباید ادامه دار باشد. بدانید که که همه مانند شما فکر نمی کنند و این افراد می توانند از مهربانی شما به راحتی سواستفاده کنند. زمان آن رسیده که انرژی تان را صرف کارهایی که مربوط به آینده تان است بکنید. شما به عنوان یک کمال گرا، دوست دارید که زندگی خوب و متعادلی داشته باشید و در غیر این صورت احساس نگرانی می کنید.

شماره سه

اگر این تصویر را انتخاب کردید نشان دهنده آن است که شما خیلی خسته اید. در هر زمینه ای که سرمایه گذاری کرده اید چه مالی و چه معنوی امروز زمان آن است که سودش را دریافت کنید. شما باید در سال جدید مثل گل شکوفا شوید چرا که الان زمان برآورده کردن خواسته های شماست. برای مدت کوتاهی از کار کردن دست بکشید و استراحت کنید تا خستگی از ذهن و روحتان دور شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد