اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

از انجام این رفتارها در روابط خود بپرهیزید

4 رفتار بدی که به دوستی ها آسیب می زند، دوباره این کار را نکنید!

روابط

یک رابطه دوستانه مانند رابطه عاشقانه بوده و دارای فراز و نشیب هایی است؛ به همین دلیل شما باید بدانید چه رفتارهایی می تواند به دوستی های شما آسیب بزند.

1. وقتی دوستتان در حال صحبت کردن هست، از سرزنش او بپرهیزید.

موارد مثبت سمی زیادی وجود دارد که اغلب به روابط دوستانه آسیب می زند. به عنوان مثال، وقتی دوستتان در مورد مشکل خود صحبت می کند، گاهی اوقات کاری که انجام می‌دهید به او آرامش نمی‌دهد، چراکه شما درحال نصیحت کردن او هستید.

مثل گفتن جمله «تو باید سپاسگزار باشی، حالا که اتفاقی نیوفتاده یا دیدی گفتم و...»! شنیدن چنین جملاتی می تواند برای دوست شما دردناک باشد و دفعه دیگر از صحبت پیش شما امتناع کند، زیرا به جای دریافت احساس حمایت از قضاوت شدن خسته شده است.

2. عدم توجه به او

یکی دیگر از رفتارهای بدی که باید آن را رها کنید تا مردم بخواهند با شما دوست شوند، این است که توجه خود را به گونه ای که دوست دارید به دوستانتان جلب می کنید. شما همیشه می خواهید مورد توجه قرار بگیرید اما نسبت به آنها بی تفاوت باشید که این خودخواهی است!

شما نمی توانید بدون اهمیت دادن به دیگران، به راحتی با دیگران رفتار کنید، بلکه در یک رابطه دوستی سالم، فداکاری دوطرفه باید وجود داشته باشد و شما هم باید برای دوست خود جبران کنید.

3. هنگامی که اشتباه می کند، بی تفاوت هستید

افراد زیادی هستند که وفاداری را اشتباه تعبیر می کنند؛ به گفته آنها، وفادار بودن به معنای تایید یک دوست ، حتی اگر او اشتباه کند. این معنی اشتباهی است، دقیقاً به عنوان یک دوست خوب و جهت مراقبت از او، باید شجاعت داشته باشید که وقتی دوست شما اشتباه می کند به او بفهمانید؛ چراکه اگر باز هم از شما تایید بگیرد، همچنان در اشتباهات غوطه ور می شود. پس هرچند درصورت عصبانی شدن وی ، با رعایت نکات او را متوجه اشتباهش بکنید.

4. او را به عنوان یک رقیب در نظر می گیرید

به عنوان یک دوست خوب، وقتی دوست خود را خوشحال می بینید، باید خوشحال باشید. اما برخی حسادت می کنند زیرا دوست خود را به عنوان یک رقیب در نظر می گیرند. این طرز نگاه دوستی شما را صد در صد دچار آسیب می کند.

امیدواریم با توضیحات بالا بتوانید عوامل مهم برهم زننده دوستی ها را متوجه شده و مراقب روابط باارزش خود باشید. طفره نرو، باشه؟!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد