اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

3 ترفند برای کنترل بوی بد سطل زباله

این سه راه حل برای جلوگیری از بوی بد سطل زباله بکارتان می آید.

سطل زباله

شما احتمالاً می دانید وقتی از بوی افتضاح سطل زباله صحبت می کنیم، منظورمان چیست. به جرات می توان گفت که همه از این بو متنفر هستند، اما متأسفانه، اجتناب ناپذیر است! معمولاً اکثر اوقات زمانی که زباله ها را خالی کرده و پلاستیک جدید را جایگزین می کنیم، بو از بین می رود؛ اما، گاهی اوقات نیز بو باقی می ماند زیرا در خود سطل زباله نفوذ کرده است! اگر اینطور است، می توانید از نکات زیر برای خلاص شدن از شر یک سطل زباله بدبو استفاده کنید.

احتمالاً همه چیزهایی را که نیاز دارید از قبل دارید.

روش 1: روزنامه ها

چند روزنامه قدیمی بردارید و ته سطل زباله را با آنها بچینید. کاغذها مایعات ناخالص و بدبو و بوی ناخوشایند را به خود جذب می کنند. پس از بیرون آوردن زباله ها، می توانید به راحتی روزنامه ها را نیز خارج کرده و با روزنامه های جدید جایگزین کنید. از چند لایه استفاده کنید تا مطمئن شوید که کف سطل تمیز می ماند تا دیگر مجبور به شستن آن نشوید.

روش 2: ورقه های خشک کن

این حوله‌های کوچک قرار است در خشک‌کن بروند تا لباس‌های شما بوی خوبی بدهد، اما برای سطل‌های زباله بدبو نیز عالی هستند. یک ورقه خشک کن را در ته سطل زباله خود قرار دهید تا دیگر از هیچ بوی بدی آزار نبینید. همچنین می توانید کمی نرم کننده روی این دستمال بریزید و سپس آن را در سطل زباله خود قرار دهید.

روش 3: کیسه های کوچک

معمولاً کیسه های کوچک خوشبوکننده را بین حوله‌ها یا لباس‌های تا شده قرار می‌دهید تا زمانیکه در کمد لباس‌تان هستند، بوی خوش‌تری به آن‌ها بدهید، اما می توانید از آنها برای مبارزه با بوی بد زباله ها نیز استفاده کنید که عالی هستند؛ ولی نیازی به استفاده از کیسه های گران قیمت از فروشگاه نیست. شما به راحتی می توانید با استفاده از فیلتر قهوه و جوش شیرین، خودتان یکی درست کنید. فیلتر قهوه را با یک فنجان جوش شیرین پر کنید و آن را با کمی نخ دندان ببندید. کیسه را در پایین سطل قرار دهید. جوش شیرین بوها را جذب کرده، به این معنی که بوی بد سطل زباله شما کنترل می شود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد