اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۲۰ سال زندگی با گلوله ای در سر!

مردی که دچار سردردهای مزمن بود، پس از معاینه توسط پزشک شوکه شد.

به گزارش سایت طلا، مردی که دچار سردردهای مزمن بود، پس از معاینه توسط پزشک شوکه شد.

یک مرد جوان اهل چین پس از دو دهه تحمل سردرد‌های گاه و بیگاه سرانجام به علت آن پی برد.

«ژیائو چِن»، ۲۸ ساله اهل شنژن چین بیش از ۲۰ سال با سردردی عجیب که گاهی شدید می‌شد، دسته و پنجه نرم می‌کرد. در ابتدا او تصور می‌کرد که علت سردردهایش نداشتن خواب کافی روزانه باشد. اما با ادامه سردرد‌ها شبانه او متوجه شد کمبود خواب نمی‌تواند علت سردردهایش باشد.

سرانجام او تصمیم گرفت برای درمان به بیمارستان مراجعه کند؛ جایی که پزشکان به علت سردرد‌های این مرد جوان پی بردند. پزشکان حین انجام آزمایش ام آر آی در بیمارستان دولتی شنژن یک شیء عجیب را در سمت چپ جمجمه ژیائو پیدا کردند که پس از بررسی دقیق‌تر متوجه شدند این شیء خارجی یک گلوله فلزی است.

زمانی که پزشکان در مورد وجود این گلوله در جمجمه ژیائو از او سوال کردند او به حادثه تیراندازی توسط برادرش اشاره کرد. ماجرا از این قرار بود که زمانی که ژیائو ۸ ساله بود، برادرش تصادفا روی سر وی یک گلوله شلیک کرده بود. این دو برادر برای اینکه توسط والدین خود مواخذه نشوند، وقوع این اتفاق را از آن‌ها مخفی کرده بودند. از آنجایی که محل زخم با مو‌های ژیائو پوشیده شده بود و درد زیادی نداشت این اتفاق خیلی زود فراموش شد.

پزشکان به ژیائو اعلام کردند که او بسیار خوش شانس بوده که پس از شلیک گلوله به سرش زنده مانده است. گفتنی است؛ ژیائو ماه گذشته تحت عمل جراحی فوری قرار گرفت و این گلوله ۱ سانتی متری به قطر ۰.۵ را از جمجمه وی خارج کردند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد