اونس طلا2375.79
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

قیمت بیت کوین طی چند سال آینده چند برابر خواهد شد

بیت کوین پر طرفدار ترین رمز ارز در جهان به شمار می رود که قیمت بالایی نیز دارد. کارشناسان پیش بینی می کنند که با بالا رفتن ارزش بازار آن، قیمت این رمز ارز چند برابر خواهد شد.

به گزارش سایت طلا، رابرت بریدلاو، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Parallax Digital در مصاحبه ای اضهار داشت که قیمت بیت کوین طی چند سال آینده چند برابر خواهد شد.

وی اشاره کرد که ارزش بازار بیت کوین در حال حاضر در نزدیکی 1 تریلیون دلار قرار دارد و هنگامی که به 5 تریلیون دلار برسد می تواند معاملات بازار های جهانی را به خواست خود تغییر دهد.

به گفته این کارشناس بازار، در نهایت بانک های مرکزی به خرید بیت کوین رو آورده و در نتیجه فشار قیمتی شدیدی ایجاد خواهد شد که می تواند قیمت آن را چند برابر کند.

همچنین افزایش فشار تورمی نیز باعث افزایش بیت کوین خواهد شد. اظهارات بریدلاو در حالی است که فشار تورمی ایالات متحده در حال حاضر به عدد 7 درصد رسیده است که بالاترین تورم از چهل سال پیش را نشان می دهد.

وی اشاره کرد که با چاپ بی رویه دلار و افزایش تورم، در آینده دلار آمریکا ارزش خود را از دست داده و بیت کوین می تواند تا یک میلیون دلار ارزش داشته باشد. وی به عنوان مثال کشور ونزوئلا را مثال زد که ارزش پول آن به شکل قابل توجهی کاهش یافته است.

بریدلاو همچنین اشاره کرد که خطرات نزولی کمی متوجه بیت کوین به عنوان بزرگ ترین ارز دیجیتال جهان است در نتیجه که می توان به عنوان یک سرمایه گذاری امن به شمار بیاید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد