اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پدر عروس خانواده سلطنتی نگران دخترش است

پدر مگان مارکل می گوید: «او وحشت زده به نظر می رسد.»

توماس مارکل

مگان مارکل به عنوان دوشس جدید، ناگهان زندگی اش کاملا تغییر کرد. او دیگر اجازه ندارد هرچه می خواهد بپوشد، دیگر نمی تواند ایده های سیاسی خود را بیان کند و حتی برخی از انواع غذاها وجود دارد که دیگر مجاز به خوردن آنها نیست. اینها تنها

برخی از قوانین بسیاری است که مگان باید از آنها پیروی کند. اگرچه به نظر می رسد همسر هری به راحتی با زندگی جدید خود به عنوان یک خانواده سلطنتی سازگار شده است، اما به گفته پدرش همه اینها جعلی است؛ او فکر می کند دخترش وحشت زده به نظر می رسد.

یک لبخند مصنوعی

روز شنبه 14 جولای، مگان به همراه جاری خود کیت میدلتون در ویمبلدون شرکت کردند تا دوستش سرنا ویلیامز را تشویق کنند. اگرچه عکس ها دوشس را با لبخند بزرگی بر لب نشان می دهند، اما زنگ خطر برای پدرش توماس به صدا درآمده است. او مشکوک است که همه چیز جعلی است: "من فکر می کنم او وحشت زده است." توماس ادعا می‌کند که دخترش برای تطبیق با تعهدات جدید سلطنتی‌اش دچار سختی است. او این ادعا را بر اساس دیدن لبخند او که فکر می‌کند ساختگی است، می‌گوید: «فکر می‌کنم دخترم ترسیده است. آن را در چشمانش، صورتش و در لبخندش می بینم. من سالها لبخند او را دیده ام و آن را می شناسم. از چیزی که الان میبینم خوشم نمیاد این یک لبخند دردناک است.» به همین دلیل است که توماس به شدت نگران دخترش است و فکر می کند که او تحت فشار زیادی است. «ازدواج با آن خانواده هزینه بالایی دارد.»

بحرانی

توماس مارکل نسبت به عادات و سنت های خانواده سلطنتی بسیار منتقد است و فکر می کند که آنها بسیار قدیمی هستند. او معتقد است این قانون که زنان سلطنتی باید همیشه لباس هایی بپوشند که زانوها را بپوشانند، مضحک است. «اکنون مگان مانند دختری از یک فیلم قدیمی است. چرا در سال 2020 مانند دهه 1930 لباس می پوشند؟»

رابطه بد

توماس قبل از عروسی زیاد با دخترش صحبت نمی کرد، اما این مرد 73 ساله می گوید که در حال حاضر حتی کمتر با دخترش ارتباط دارد. ظاهراً مگان دیگر به تماس های او پاسخ نمی دهد. «من یک حمله قلبی داشتم... در واقع ممکن است به زودی بمیرم. آیا او می خواهد این آخرین چیزی باشد که به یکدیگر گفتیم؟ من دوست دارم اختلافاتمان را پشت سر بگذاریم و دور هم جمع شویم. دلم برایش خیلی تنگ شده است.»

رسانه ها

این اولین بار نیست که توماس مارکل به طور مفصل با مطبوعات صحبت می کند و اظهارات وی سروصدای زیادی به پا کرده است؛ همچنین این واقعیت که او به یک پاپاراتزو پول داد تا چند روز قبل از عروسی سلطنتی از او عکس بگیرد وجود دارد. تابحال مگان مارکل هیچ واکنشی به این اظهارات نشان نداده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد