اونس طلا2329.84
مظنه14,856,000
18 گرم3,429,500
ارزش سکه33,470,568
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)41,700,000
نیم23,800,000
ربع14,800,000

با این چند ترفند ساده بدن خودت رو گول بزن تا دیگه احساس درد نکنی

بسیار پیش می آید که به دلیل های مختلف در بدن خود احساس درد کنید پس می توانید با این روش ها درد خود را فراموش کنید.

به گزارش سایت طلا، ممکن است شما احساس درد داشته باشید و نخواهید که از داروهای مسکن استفاده کنید و یا آن ها را در دسترس خود نداشته باشید پس می توانید به راحتی با ترفندهای ساده درد خود را کاهش دهید.

۱. برای آرام کردن اعصاب تان انگشت شصتتان را فوت کنید وضعیت انگشت شست تاثیر مستقیم روی عصب واگ دارد که ضربان قلب را کنترل میکند به همین دلیل اگر انگشت شستتان را فوت کنید ضربان قلب و فشار خونتان پایین می آید ، مسئله ای که کمک می کند به سرعت خودتان را آرام کنید.

۲. برای رفع خواب رفتگی دستان سرتان را تکان دهید ؛ این کار اعصاب گردن را فعال می کند و جریان خون را در آن قسمت بیشتر می کند.

۳.برای رفع سکسکه دست هایتان را بالای سرتان بکشید ؛ حرکات کششی می تواند ماهیچه های دیافراگم را به شکل موثری از نو جا بیاندازد و جلوی انقباض غیر ارادی آن‌ها را بگیرد.

سردرد

۴. برای رفع سر درد دست هایتان را زیر آب سرد بگیرید ؛ سرما میتواند گردش خون در تمام بدن را بیشتر کند این روش با دست ها بهتر عمل می کند ، چون عصب های زیادی در این قسمت وجود دارد که مستقیماً به مغز متصل هستند.

۵.برای بند آوردن خون دماغ لثه بالایی را فشار دهید ؛ این اعتقاد وجود دارد که فشار دادن لثه ها می تواند سرخرگ را مسدود کند که به بینی خون رسانی می کند.

۶.برای جلوگیری از رفلکس تهوع انگشت شست چپتان را فشار دهید ؛ هنوز معلوم نیست به خاطر یک سری عصب خاص که در دست هست ، یا که این کار باعث حواس پرتی مغز میشود ، اما شواهدی وجود دارد که نشان میدهد این ترفند می تواند جلوی رفلکس تهوع را بگیرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد