اونس طلا2300.39
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

به گفته متخصصین تغذیه بهترین غذا برای آرتریت چیست؟

آرتریت یا التهاب مفاصل یک بیماری خطرناک بوده که می تواند تمام زندگی شما را تحت تاثیر قرار داده و فعالیت های روزمره تان را از شما بگیرد. حال با خوردن این غذا می توانید از این بیماری پیشگیری کنید.

به گزارش سایت طلا، اگر مبتلا به آرتریت هستید، کارهایی وجود دارد که می توانید برای کاهش درد و تورم انجام دهید. یکی از راه های اصلی برای کاهش ناراحتی های ناشی از آرتریت، خوردن غذا های سالم تر است.

به گفته تریستا بست، متخصص تغذیه ثبت شده در Balance One Supplements، بهترین غذایی که می توانید در صورت ابتلا به آرتروز بخورید، هر غذایی است که دارای اسیدهای چرب امگا 3 بالایی باشد که از جمله آنها می توان به گردو و ماهی های چرب اشاره کرد.

رژیم غذایی غنی از اسیدهای چرب امگا 3 نه تنها می تواند به پیشگیری از انواع خاصی از آرتریت کمک کند، بلکه می تواند درد ناشی از بیماری آرتریت روماتئید را نیز کاهش دهد.

اسیدهای چرب امگا 3 به کاهش التهاب کمک می کنند، چیزی که در زندگی با بیماری آرتریت کلیدی است. رژیم غذایی ضد التهابی یک رژیم غذایی ایده آل برای کسانی است که مبتلا به آرتریت روماتوئید هستند چراکه این بیماری اساسا یک بیماری التهابی است.

گردو

بسیاری از مردم نام اسیدهای چرب امگا 3 را شنیده اند، اما اسید های چرب امگا 6 کمتر شناخته شده اند. این چربی‌های غیراشباع چندگانه، که در روغن‌های گیاهی و همچنین بیشتر انواع مغزها و دانه‌ها پیدا می شوند، در صورت مصرف بیش از حد التهاب‌زا هستند.

به گفته تریستا بست وقتی بین این دو (امگا 3 و امگا 6) عدم تعادل وجود داشته باشد، بدن به طور مزمن ملتهب می شود. بنابراین یافتن تعادل امگا 3 و 6 برای کاهش التهاب کلیدی است.

غذا هایی که بیشترین میزان امگا 3 را دارند، ماهی های چرب مانند سالمون، ماهی تن و ساردین هستند. شما همچنین می توانید این اسیدهای چرب را از طریق گردو، دانه های چیا، روغن سویا و روغن کانولا دریافت کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد