اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

پتانسیل بالای صنعت طلا در ایران

ابراهیم حبیب الهی حضور اتحادیه های مختلف در نمایشگاه را لازم دانست و گفت: این گردهمایی ها باعث می شود بسیاری از مشکلات صنفی در حاشیه نمایشگاه حل شود.

ابراهیم حبیب الهی در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت: سیزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران اولین نمایشگاهی است که بعد از پاندمی کرونا در حال برگزاری می باشد.

به عقیده وی این نمایشگاه در سطح خوب و با استقبال عالی مردم از سراسر کشور و همکاران مواجه شده است و همچنین مشارکت کنندگان نیز با آمادگی کامل و پر قدرت در این نمایشگاه حضور یافته اند.

مسول کمیته فلزات اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت : توقع ما از نمایشگاه تهران بعد از کرونا در سطح خوب بر آورده شده است.

حبیب الهی نقطه ضعف نمایشگاه را عدم حضور برندهای خارجی اعلام کرد و گفت: حضور آنان در نمایشگاه قطعا باعث رقابت بیشتری خواهد شد.

وی گفت: در نمایشگاه بین المللی باید کلمه بین الملل به معنای واقعی حفظ شود و آن حضور فیزیکی و یا مجازی شرکت‌های خارجی در نمایشگاه است تا بتوانند دستاوردهای خود را به طرق مختلف برای ایجاد رقابت در نمایشگاه ارائه نمایند و این باعث پیشرفت برندهای خودمان هم خواهد شد.

حبیب الهی حضور اتحادیه های مختلف در نمایشگاه را لازم دانست و گفت: این گردهمایی ها باعث می شود بسیاری از مشکلات صنفی در حاشیه نمایشگاه حل شود و باعث همدلی و اتحاد میان همکاران و فعالین صنفی گردد.

فعال صنعت طلا در پایان خاطر نشان ساخت پتانسیل نمایشگاه طلا در ایران بسیار خوب است و همانطور که شاهد هستیم علیرغم شروع پیک ششم کرونا شاهد حضور استقبال کنندگان زیادی از نمایشگاه هستیم.

وی معتقد است نمایشگاه طلا در همه جای ایران بازدید کننده دارد و و وظیفه ما ارائه محصولات متنوع برای دوستان و بازدید کنندگان محترم می باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد