اونس طلا2309.68
مظنه14,951,000
18 گرم3,451,400
ارزش سکه33,684,603
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,700,000
نیم24,200,000
ربع15,400,000

دیده شدن بشقاب پرنده مخفی در بیابانی دوردست!

شیء عجیب دیسک مانندی در برهوت آفریقای جنوبی توسط اسکات ورینگ که علاقه مند به زندگی های فرازمینی است، دیده شده است.

به گزارش سایت طلا، شیء عجیب دیسک مانندی در برهوت آفریقای جنوبی توسط اسکات ورینگ که علاقه مند به زندگی های فرازمینی است، دیده شده است. به گزارش Sun، این متخصص خودخوانده ی بشقاب پرنده، یافته ی عجیبش را در کانال یوتیوب خود با مخاطبان به اشتراک گذاشته است.

در میان پهنه ای از زمین خالی از سکنه، یک شیء فلزی دایره ای شکل با پهنای ۱۸ متر دیده می شود که در انبوهی از پوشش گیاهی جا خوش کرده است. و چیزی که این رصد را اسرارآمیزتر می کند این است که این شیء در نزدیکی مکان مشهوری در آفریقای جنوبی قرار دارد؛ جایی که فسیل های برخی از ابتدایی ترین اشکال زندگی در آن یافت شده بودند. در این ناحیه که «گهواره بشر» نامیده می شود بقایای موجوداتی که پیش از ما در این کره خاکی زندگی می کردند، از زیر خاک بیرون آورده شده اند.

اسکات ورینگ با این ویدیوی اخیر خود در اینترنت هیاهویی به راه انداخته است. او توسط گوگل مپ این ناحیه را بررسی می کند و در زمان به عقب می رود تا پی ببرد که این شیء چه زمانی سر و کله اش در این جا پیدا شده است.

او در این ویدیو به سال ۲۰۱۰ می رود تا ببیند می تواند فرود این شیء را ببیند یا نه اما فقط یک جاده را منتهی به این ناحیه مشاهده می کند. ۵ سال می رود جلو و به سال ۲۰۱۵ می رسد. و این جاست که برای اولین بار این شیء دایره ای شکل را می بیند.

اسکات می رود جلوتر. در سال ۲۰۱۶، شیء ناشناخته در میان درختان گویی پنهان شده است. اما سال بعد دوباره پیدا می شود در حالی که انگار در نزدیکی اش دو اتوبوس قرار دارند. اسکات می پرسد: «چرا باید در این برهوت در آفریقای جنوبی دو تا اتوبوس اینجا باشند؟!»

ز هم در زمان می رود جلوتر و می رسد به ۲۰۱۸. در تصویر به نظر می رسد دو قطعه بلند فلزی از دو طرف شیء بیرون زده اند. اسکات می گوید به نظرش این ها پایه های فرود هستند.

او در پایان می پرسد: «آیا دارند زیر زیرکی کاری در آفریقای جنوبی صورت می دهند تا فناوری و تکامل آن را دستکاری کنند؟ آفریقای جنوبی کشوری است که هیچ کس انتظار وجود تکنولوژی بیگانه ها در آن را ندارد.»

این کلیپ تحسین ها و بحث های فراوانی را از طرف علاقه مندان به موجودات فضایی و بشقاب پرنده ها برانگیخته است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد