اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پسر ۶ ساله طعمه پلنگ شد

پسر شش ساله که در مقابل خانه شان در حال بازی بود، مورد حمله پلنگ قرار گرفت.

به گزارش سایت طلا ،در یک حادثه دردناک، یک پسر ۶ ساله هندوستانی بر اثر حمله پلنگ جانش را از دست داد.

بنا به گزارش The Print این کودک که نامش «ساهیل» اعلام شده با دوستانش در مقابل خانه شان مشغول بازی بود که با حمله پلنگ مواجه شد. بنا به گفته مسئولان محلی هند این اتفاق روز یکشنبه و در ایالت شمالی اوتار پرادش هند رخ داد.

بنا به این گزارش این پلنگ پس از حمله به این کودک، این پسر را از گردنش گرفت و فرار کرد. پس از وقوع این حادثه ساکنان محلی به تعقیب پلنگ پرداختند و با ایجاد سر و صدا پلنگ را مجبور به رها کردن کودک کردند. این پلنگ پس از رها کردن این کودک به داخل جنگل فرار کرد. پس از وقوع این حادثه ماموران جنگلبانی موفق شدند بعدازظهر روز یکشنبه، یک پلنگ را در منطقه موتی پور به دام انداخته و شکار کنند.

در حالی که هنوز مشخص نیست آیا این پلنگ همان پلنگی بوده که اقدام به کشتن «ساهیل» کرده، مسئولان محلی اعلام کردند که این حیوان یک آدم خوار بوده و چندین بار به اهالی محلی حمله کرده است. وقوع این حادثه تلخ در حالی خبرساز می‌شود که در تاریخ ۱۷ ژانویه حمله پلنگ به یک کودک ۴ ساله و کشتن وی خبرساز شده بود.

دو روز پس از این حادثه یک کودک ۹ ساله نیز مورد حمله پلنگ قرار گرفت و جان باخت. هر دو حادثه در منطقه موتی پور در نزدیکی منطقه حفاظت شده کاتارنیاگهات رخ داد. احتمال می‌رود دختر ۱۲ ساله‌ای که پیش‌تر جان خود را از دست داده بود نیز مورد حمله همین پلنگ قرار گرفته باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد