اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حضور در نمایشگاه شرطی لازم برای رونق صنعت طلا و جواهر

مرتضی واحدی گفت:همکاران و فعالان در صنعت طلا و جواهر باید با حضور خود در نمایشگاه قدردان زحمات برگزار کنندگان باشند.

مسئول اتحادیه طلا و جواهر شهرکرد در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت :برگزاری نمایشگاه در شرایط کنونی هم از لحاظ اقتصادی و هم محدودیتهای کرونایی بسیار مشکل است و برپایی دو نمایشگاه اخیر در مشهد و شیراز را بسیار خوب عنوان کرد و از دست اندرکاران تشکر و قدردانی کرد.

وی در خصوص بهتر اجرا شدن نمایشگاه گفت: باید از فعالین اقتصادی در سراسر کشور دعوت به عمل آید و تولیدکنندگان ،ماشین سازان و برندهای معتبر با مصنوعات خود مشارکت قوی داشته باشند تا رونق هر چه بیشتر برای این صنعت رقم بخورد و مشارکت کنندگان بابت حضور در نمایشگاه دغدغه مالیاتی نداشته باشند و با اطمینان و آرامش خاطر در نمایشگاه شرکت کنند.



واحدی گفت :همکاران باید با حضور خود در نمایشگاه قدردان زحمات همکاران و برگزار کنندگان به خصوص آقای شفاهی رییس محترم اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا ،نقره و جواهر ایران در سیزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران باشیم.


وی در پایان بیان کرد که قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده باعث بهبود معاملات گردیده اما هنوز رونق به این صنعت باز نگشته و معاملات در رکود می باشد.

مسئول اتحادیه طلا و جواهر شهرکرد خاطر نشان کرد باید زیر ساختهای لازم و اطلاع رسانی برای اجرای این قانون فراهم شود تا خریداران و فروشندگان به راحتی و بدون مشکل به داد و ستد بپردازند.

به گزارش سایت طلا،سیزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران 9 الی 12 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه بالغ بر 13000 متر مربع با حضور 120 غرفه گذار که سالن 7،8و 9 مخصوص مصنوعات طلا ،جواهر ،سنگهای قیمتی و نقره و سالن 27 مربوط به ماشین آلات و صنایع وابسته می باشد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد