اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کدام علامت را انتخاب می کنید ؟ تعجب، بی نهایت ، درصد

کدامیک از این 3نماد را بیشتر برای خود می پسندید؟

نمادشناسی

به گزارش سایت طلا به طور کل، نمادها بخشی از ارتباطات انسانی هستند. برخی از این نمادها ممکن است برای ما آشنا باشند و اغلب در هر جایی یافت می شوند؛ ماشین های چاپ، صفحه کلید تلفن همراه، لپ تاپ و موارد دیگر؛ اما آیا می دانید آنها چه چیزی را نشان می دهند؟ در بسیاری از موارد تنها یک علامت یا نماد کافی است تا پیامی واضح به ما بدهد. در مورد معنای نمادها کنجکاو هستید؟ تست شخصیت زیر را با انتخاب یکی از این سه نماد امتحان کنید و معنی را همانطور که توسط Namastest گزارش شده است بخوانید.

1. علامت تعجب

زندگی همیشه شگفتی های زیادی دارد، اما برخی از آنها بیشتر از دیگران به یاد خواهند ماند. به زودی یک سورپرایز بزرگ دریافت خواهید کرد که هرگز نمی توانید آن را فراموش کنید و چیزهای زیادی برای گفتن در مورد آن وجود خواهد داشت.

2. نماد بی نهایت

اگر این نماد را انتخاب می کنید، شخصی بسیار معنوی هستید که همیشه به دنبال معنای زندگی و یافتن بهترین راه برای قدم گذاشتن در آن هستید؛ فقط ذهن خود را با عزم و پشتکار زیاد متمرکز کنید. بدون اینکه بدانیم کم کم جواب معماهای زیادی برای شما آشکار می شود.

3. نماد درصد

بر کسی پوشیده نیست، وابستگی بالای شما به چیزهای مادی بسیار زیاد است. دنیای شما حول محور پول می چرخد، حتی ممکن است حرفه ای مرتبط با حسابداری یا مالی داشته باشید و شاید حتی یک موقعیت مدیریتی. شما همچنین دارای طبیعتی هستید که تمایل به خساست و صرفه جویی بیش از حد دارد. به یاد داشته باشید که چیزهای افراطی در زندگی هرگز خوب نیستند، چراکه در زندگی شما را آرام نمی کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد