اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با انجام این رفتارهای اصولی، مردم شما را دوست خواهند داشت

این کارهای ساده را انجام دهید تا مردم در عرض 4 ثانیه به شما احساس خوبی پیدا کنند.

ارتباط

ایجاد یک تاثیر اولیه خوب در برخی شرایط، مانند مصاحبه شغلی، می تواند بسیار دشوار باشد. البته که شما می خواهید مردم فوراً شما را دوست داشته باشند اما این می تواند یک چالش باشد، به خصوص اگر استرس داشته باشید. نیکلاس بوتمن کتابی در مورد اینکه چگونه مردم شما را دوست داشته باشند نوشته است و در آن نکاتی را که همه باید بدانند ارائه می دهد. به طور مثال در اولین ملاقات با کسی، چند مرحله وجود دارد که می توانید دنبال کنید تا اولین تاثیر خوب خود را بگذارید. اصلاً نباید سخت باشد.

وضعیت بدن

مهمترین مورد این است که مراقب وضعیت بدن خود باشید، این قسمت مخصوصا برای یک برخورد اولیه خوب ضروری است. همیشه روی خود را به سمت فردی که با او صحبت می کنید نگه دارید، یعنی در یک زاویه مورب نسبت به آنها نایستید و بازوهای خود را روی هم نگذارید، چراکه این رفتار ممکن است نسبتاً خصمانه باشد.

ارتباط چشمی

منظور ما این نیست که بگوییم باید با وسواس به چشمان طرف مقابل خیره شوید، زیرا بدیهی است که این کار جواب معکوسی می دهد؛ اما مهم است که وقتی با کسی صحبت می کنید به چشمان او نگاه کنید. این باعث می شود که شما علاقه مند نشان دهید و دیگران احساس خوشایندی را با شما تجربه می کنند.

لبخند

اگر شما اولین کسی باشید که لبخند می زند، احتمال اینکه مردم شما را فردی صمیمی بدانند بیشتر خواهد بود. لازم نیست تمام مدت با پوزخند روی صورت خود بایستید، اما لبخندی که برای اولین بار با کسی ملاقات می کنید معجزه می کند.

تبریک

مطمئن شوید که همیشه قبل از اینکه با کسی دست بدهید چیزی بگویید. این تأثیر خوبی خواهد داشت؛ سپس محکم دست شخص را بفشارید و نام او را تکرار کنید. چیزی شبیه به: "از آشنایی با شما خوشحالم، جان!" این هم راه خوبی برای به خاطر سپردن نام آنها و هم اثبات این است که شما واقعاً علاقه مند به دانستن نام وی هستید.

به جلو خم شوید

در طول مکالمه به عقب خم نشوید زیرا به نظر می رسد که شما علاقه ای به طرف مقابل ندارید. کمی به جلو خم شوید و دستان خود را روی هم نگذارید. این باعث می شود که شما باز و علاقه مند به نظر برسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد